O zlaté ovečce

O zlaté ovečce

Anotace: Pohádkový příběh pro dospělé děti

Zlatá ovečka se narodila ze slunce. Kam skočila, tam vyrostl žlutý kvítek plný světla a tepla. Jednou se pásla na louce plné pampelišek, když tu se na jejím okraji objevil vlk. Vracel se zrovna z masáže, a když zlatou ovečku uviděl, dostal chuť na pečené maso.

„Ovečko,“ povídá vlk, „mám hlad, proto nikam neutíkej a zůstaň, kde jsi!“

Ale ovečka na nic nečekala a utíkala pryč. Vlk ji však lehce stopoval, protože za sebou nechávala žluté kvítky. Stopoval ovečku kolem mraveniště. Tam mu do kožichu nalezli mravenci a velmi ho po celém těle kousali a svědili. Stopoval ovečku kolem liščí nory. Tam se nestalo nic. Stopoval ovečku kolem medvědího brlohu. Tam se mu na tlapy přilepil včelí med a to ho pěkně naštvalo.

Ovečka skočila před vlkem do rybníka. Voda se z rybníka začala vypařovat. Vlk v mlze nic neviděl. Jen mžoural očima a pára z rybníka ho štípala do čumáku. Zakopl o velký balvan, narazil si záda a musel na masáž.

Ovečka se jen smála. Vyskočila z rybníka plného žlutých kvítků a šla se pást na louku s pampeliškami.
Autor Allegro, 10.05.2014
Přečteno 1218x
Tipy 1
Poslední tipující: poeta
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tahle měla být až druhá..

18.05.2014 11:46:35 | hanele m.

Ta první věta(Zlatá ovečka se narodila ze slunce. ) zněla dost nadějně :)A je to celkově pěkně napsáno, ale čekala jsem nějakou hlubší pointu. - Třeba nějaké ponaučení, anebo nečekaný konec. Takhle to skončilo (zdá se mi( celkem nudně.

11.05.2014 11:37:57 | Erato

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí