Čertův topič aneb na každou svini se vaří voda

Čertův topič aneb na každou svini se vaří voda

Anotace: Podobnost s Čertovým švagrem čistě náhodná. Vlastně ne, kecam!!! :D

Žil, byl chlapec jménem Petr. Toho macecha o všechno obrala a ještě na něj poslala dráby, aby ho odvedli na vojnu.

Tady ho buzeroval kaprál Stropnický, že mu Petr přísahal pomstu. Jednou se sebral během přehlídky, když kaprál nedával pozor a dělal garde zámeckým slečnam. Jenže jak utekl, kaprál Stropnický se přeci jen probral jak Malinovskij po opici a dal ho hledat. Už ho skoro měli, kdyby se neobjevil panáček v zeleném a nenabídl pomoc za sedmiletou službu. Petr kývl, plivnul do dlaně, plácl si s myslivcem, ten se zařehtal dupnul, a už šupajdili pod zem. Do pekla.

Jak zmizel Petr s čertem pod zemí, vojáci ho nemohli najít. Večer to nahlásili kaprálovi, toho popadl vztek, potom mrtvice, šlehnul sebou o zem a čert ho měl na lopatě! Nebo na vidlích? Tak já tam nebyl, takže čert to vem.

To už dávno Petr v pekle topil. Když ho čert donesl z povrchu zemského ke kotlům, povídá: Tak tady budeš topit, amígo! Belzebub, Trepifajksl a Solfernus ti budou pomáhat. A to ti říkam, pod kotle čum...ět nebudeš, nebo tam sám skončíš. Abych ukojil tvoji zvědavost, něco ti ukážu, čerstvý přírůstek. No a čert odklopil dekl od prvního kotle a tam se vařil, bublal a naříkal kaprál Stropnický. Petr se rozřehtal: Tak to já rovnou přiložim, aby kaprálovi nebyla zima. Čert spokojeně pokývá hlavou: Tak se mi to líbí, za sedm let tě s odměnou propustím a nebo tu budeš moci zůstat. Je tu teplo, jídla dost, čerti vždycky přinesou někoho pěkně užvaněnýho jako rádio Jerevan...A nemysli si, zla je tam nahoře dost. To naše peklo je taková jediná jistota, že je nějaká spravedlnost a rovnováha, nebo spíš regulace tupýho stáda.

Pokračování příště...

Autor Django, 30.04.2017
Přečteno 813x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí