Drak, který si nečistil zuby a taky na to doplatil

Drak, který si nečistil zuby a taky na to doplatil

Anotace: Tuhle pohádku jsem psala, když mi bylo devět let...teď nedávno jsem ji našla a napadlo mě dát to sem...xD

V jedné jeskyni, nedaleko jednoho velikého království, se usídlil veliký a zlý drak. Nikdo, ba ani ostatní draci, se s ním nechtěli bavit, a to z jednoho prostého důvodu. Tenhle drak Freos si totiž nikdy nečistil zuby, a tak mu příšerně táhlo z pusy!
Jednou a bylo to asi ze vsteku, že se s ním nikdo nebaví, si drak Freos usmyslel, že řekne králi, aby mu vydal jeho dceru princeznu Krajošu k obědu, nebo že podpálí palác a všechny sežere. Král neměl potuchy, co má udělat. Miloval svou dceru a v žádném případě nechtěl, aby umřela na hrozný zápach z úst draka nebo dokonce na sežrání drakem Freosem! No, ale drak byl stále více nedočkavý, a tak se už král musel rozloučit se svou dcerou, která se ihned vypravila k drakově skále.
Když tam dorazila, ucítila hrozný zápach, který se linul z drakovy tlamy. Freos ke Krajoše přiběhl a už už natahoval krk a otvíral tlamu, když najednou mu vypadly úplně všechny zuby. Princezna Krajoša byla zachráněna. Tak se děti nedivte, že maminka chce, abyste si čistili zoubky. Vždyť by bylo strašné dopadnout jeko Freos bez zubů, ale hlavně bez přátel!
Autor Jesus, 30.09.2007
Přečteno 879x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:o) Jů :) je zajímavý, jak plno dětí používá v prvních různých pohádkách slůvko "usmyslit" :) ale já taky, zvláštní :)

27.11.2007 22:43:00 | Franceska.Darness

:D to mu říkám pohádka! To by donutilo snad všechny,aby si ty zoubky čistily.Hezké!

06.10.2007 23:28:00 | zajicek.vjamce

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí