O kočičce odnikud:)

O kočičce odnikud:)

Anotace: Pohádky mám ráda doteď, takže doufám že vám tahle přijde alespoň slušná...

Byla jednou jedna holčička,která se jmenovala Eva. Jednoho dne u domku kde bydlela se svými rodiči mňoukala kočička. Eviččina maminka řekla - ,,Asi nemá pána..." A Evička se zeptala maminky: ,, Můžu si ji nechat?"
A maminka rozhodla,že když se o ni do týdne nikdo nepřihlásí,nechají si ji.
Nikdo se nepřihlásil a tak Eva dala kočce jméno Megi a hezky se o ni starala.
Za rok maminka umřela a tatínek si přivedl domů novou ženu.
Ta byla ale zlá a chtěla se Evičky i Megi zbavit.
Evička řekla Megi: ,, Víš co? Utečeme!"
Hrozně se lekla,když jí Megi odpověděla:,, Dobře, nachystej si peníze,oblečení, a něco k jídlu a pití. "
Evička udělala jak Megi řekla.
Pozdě v noci vklouzla Eva s Megi do garáže a vytáhla odtamtud kolo. Na nosič si dala tašku,na záda baťoh a do košíku vepředu dala Megi.
Jely celou noc a celý den,až se ocitly ve městě,kde bydlela Eviččina hodná teta.
Našly její domek a domluvily se,že spolu odteď budou bydlet.
Teta ji adoptovala a Megi a Eva s ní byly šťastné až do smrti.
Autor Mitzi, 04.11.2007
Přečteno 792x
Tipy 1
Poslední tipující: Angie:)
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí