Nenasytný křeček

Nenasytný křeček

Anotace: Z tvorby Zamlada xDxD Taková trochu poučná...:)

Ne jednom poli, v jedné noře, žil křeček. Tenhle křeček nebyl kouzelný a nebyl ani nijak vyjimečný. Byl to úplně obyčejný křeček, ale stala se mu neobyčejná příhoda.
Jednou si tak do své nory shromažďoval zásoby jídla, když uviděl žížalu, která mu říká:,, Hele, vždyť ty tady nemusíš hledat jídlo, můžeš si ho jít koupit do supermarketu!" Křeček ji nechápal, ale žížala jen mávnula ocasem na znamení, aby šel za ní. Vešli do budovy, kde bylo všude strašně moc jídla.
Křeček byl moc šťastný, protože ještě nikdy nic takového neviděl. Nakoupili se žížalou spoustu jídla a když odcházeli, stalo se něco strašného: křeček chtěl říct ,,Na shledanou!", a při tom mu vypadly z tlamičky: mouka, cukt, cukrová vata, jogurty, mléko a ještě spousta dobrot.
Žížala se omluvila za křečka a odešli. Křeček si řekl, že když je obyčejný křeček, tak bude žít obyčejným životem, jaký mu je souzený a do supermarketu už nikdy nevkročí...
Autor Jesus, 09.11.2007
Přečteno 1078x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí