O ČARODĚJÍCH

O ČARODĚJÍCH

Anotace: Potřebovala jsem nějakou pohádku o čarodějích, jako motivaci pro děti do školky...hledala jsem všude na netu a nikde nic... tak jsem se naštvala a něco jsem sešmachtila... dětem se pohádka moc líbila :-)

Pohádka vypráví o dvou čarodějích. Jeden z nich se jmenuje Makovička a druhý Černoděs.
Makovička je velice hodný čaroděj, svá kouzla a čarování využívá k pomoci lidem, zvířátkům a přírodě. Musím na něj upozornit, že je velice čistotný a dbá, aby prostředí kolem něho bylo vždy čisté a pěkné. Jenže, tuto práci co koná, mu většinou zničí zlý kouzelník Černoděs. Jeho byste, děti, poznali lehce, je celý špinavý, nikdy se ještě nemyl. Nedej bože, aby si někdy zmáčel jednou jeden prst ve vodě. Co by se s ním stalo? Kudy kama se prožene, nechá strašný nepořádek. Večer, když jdeme spát, chodí po městě a rozsypává odpadky a hodný čaroděj Makovička je po něm rychle uklízí, do té doby, než se probudí lidé a jdou do práce. Takhle to chodí den co den. Jednoho dne v noci, kdy mi spíme, na sebe čarodějové narazili. Jeden chtěl toho druhého zničit. Jak tak proti sobě bojovali, posílali na sebe ty nejhorší kouzla a čáry co uměli, dostali se k velice čistému potoku, jehož voda je kouzelná. Jenže jak čarodějové před sebou ustupovali tak Černoděs zakopl o kmen stromu a spadl do toho čistého potoka. Makovička čekal co se bude dít. Černoděs se do té vody úplně potopil, protože neuměl plavat. Ale najednou se stalo kouzlo. Z průzračně čisté vody vyletěl čistě bílí holoubek, jen na hlavičce měl černý flíček. Tak se stal zlý kouzelník bílým holoubkem a každý den co je, tak si čistí svá krásná peříčka. Makovička, ten má radost, že mu nikdo nešpiní v noci město a nemá tolik práce s jeho uklízením. Občas, když se něco přihodí, letí mu na pomoc holoubek.
Autor Lenullinka, 01.10.2008
Přečteno 1220x
Tipy 9
Poslední tipující: jammes, Anne Leyyd, Bíša, Radek.oslov.Šafárik, Leňula, mada000, padající do neznáma
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky se mi líbila :) jsi šikula ;)

06.02.2010 22:22:00 | Anne Leyyd

povedené

19.06.2009 17:48:00 | Radek.oslov.Šafárik

ráda jak ráda, bych se tam vrátila.. :-)

06.10.2008 17:51:00 | Lenullinka

jojo, praxe ve školce :-)

05.10.2008 16:06:00 | padající do neznáma

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí