O kytičce Růžence a Květináčkovi

O kytičce Růžence a Květináčkovi

Anotace: Přeji krásnou dobrou noc =D

V jednom malém městečku, které se jmenovalo Kytičkov, žila jedna žena s mužem, kteří nemohli mít děti. Každý den prosili u Slunečnice, nejvyšší květiny v okolí, aby se jim narodilo dítě. Prosili 3 roky, až najednou se jim jednoho dne objevila před dveřmi kolébka z větviček. V té kolébce byla malá kytička. Byla tak krásně barevná, až rozzářila celé okolí tak krásnými barvami, až z toho ostatní obyvatelé Kytičkova málem oslepli.

Dali jí jméno Růženka. Jednou večer k ní přišli sudičky. První – Kopretina jí předpověděla, že bude nejkrásnější květinou v Kytičkově. Druhá – Sedmikráska, jí předpověděla, že si najde pracovitého, milého, ale ne však krásného Květináčka. Třetí jí předpověděla, že do roka a do dne uschne.

Čas ubíhal jako voda, uběhlo půl roku, a stala se nejkrásnější květinou v Kytičkově. Uběhlo třičtvrtě roku, a našla si Květináčka, uběhl rok a ubíhali hodiny do jejího konce, avšak se stalo něco, co nikdo neočekával. Třetí sudičku sežehlo slunce, takže se její sudba nevyplnila. Díky tomu se Růžence a Květináčkovi narodilo spoustu malých květinek a květináčků. A tak žili šťastně dokud neuschli.
Autor januve, 15.10.2008
Přečteno 795x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, mada000, Jan na Druhou, Alasea
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí