Moderní pohádka - Fotbálek

Moderní pohádka - Fotbálek

Anotace: Psáno pro mladšího bratra do školy. Vážně je to hloupost:)

Byl jednou jeden velký, černo-bílý, kulatý míč. Jmenoval se Fotbalový. Byl opravdu velký, a proto neměl mnoho kamarádů. Jeho rodiče žili daleko od něj, protože ve výrobně třídili míče na staré a mladé. On byl bohužel moc mladý a jeho rodiče dost staří, proto musely do starých míčů jako železo do starého železa.
Jednoho dne, když náš velký Fotbal ležel zase v koutě a nikdo o něj ani nezavadil, přemýšlel o svých rodičích, kde asi jsou a co tam dělají. Chtěl být taky tak žádaný jako oni, ale bohužel trochu přerostl.
Během nejdůležitějšího zápasu AC Milanu se Slávií se míč opravdu naštval a vběhl na hrací plochu, kde překvapil široké okolí, ale hlavně hráče, kteří jej neměli rádi. Zůstal stát uprostřed a užíval si, že konečně opravdu žije. V tom se povolil jeho ventil a on pomalu vypouštěl svůj vzduch. Najednou se z něj stal obyčejný, ale při tom neobyčejný míč.
„Juchů,“ řekl si.
A tak si zahrál svůj nejdůležitější zápas, kdy jeho tým Slávie poprvé v historii porazil AC Milan v poměru 2 ku 8. Hráči jeho týmu, mu byli vděční, protože výhra byla hlavně jeho zásluhou. Konečně náš Fotbal byl šťastný.
Hrál od té doby každý zápas a Slávii se dařilo vyhrávat. Už netrávil svůj volný čas v koutě, ale na hřišti a v teplém pelíšku hlavního útočníka Davida Nováka.
Autor kraaska_, 30.11.2008
Přečteno 677x
Tipy 1
Poslední tipující: Adrianga
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

fantazie je potřeba;)

08.12.2008 15:57:00 | kraaska_

To je neskutečná fikce:-D

08.12.2008 10:56:00 | Jimmy Ručka

;)

03.12.2008 16:06:00 | kraaska_

to je roztomilýýý :D

02.12.2008 20:25:00 | Adrianga

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí