Rozmazlenost

Rozmazlenost

Anotace: O jedné malé holčičce...moje hloupá pohádka:-)

Sbírka: Pohádky ze zlaté truhly

Rozmazlenost
Byla jedna holčička jmenovala se Kateřina bydlela v krásném zámku měla dobré známky,chovala se slušně jen byla rozmazlena jiné děti si s Katkou nechtěly hrát a dokonce jí říkaly pyšná princezna.Katčin otec to nemohl snést,když každý den přícházela ze školy s pláčem.Rozhodl z tím něco dělat zavolal doktora,který znal lék na všechno zkontroloval Katku od hlavy až k patě,ale netušil co by vylečilo Katku.Otec si nevěděl rady a zavolal svou manželku ta to zkusila z jiným doktorem,který uměl vyléčit cokoliv.Zase bez úspěchu nikdo nemohl najít lék proti Katčině rozmazelenosti.Pak přišla na řadu babička tady si věděla rady zavolala své sestře,která byla proslavena jako výborná lečitelka prohlédla jí a dostali s ní jen to,že by to potřebovalo jí poslat někam,kde to nebude mít Katka lehké a kde nebude si moc všechno dovolit.Otci ani matce to nepřipadalo jako dobrý nápada,ale přesto to dovolily.Léčitelka rozhodla,že Katku pošlou na chvilí pomáhat do místní hospody.Katka nehodlala te ten nápad přistoupit,ale když jí to vráti kamarády proč by ne.Tak šla na pár hodin pomáhat do hodin pomáhat do hospody.Léčitelka měla pravdu nikoho tam nezajimalo jestli máš samé jedničky nebo umí se chovat ve společnosti,hlavní bylo být šikovná a pracovitá.První hodiny to přišel pláč,ale pak to šlo a dokonce to Katku začalo bavit.Když přišla domu všichni měli radost,že jejich Katka zase vrátila.A když se zítra Katka vrátí určitě už nebude plakat...
Autor malá spisovatelka, 31.01.2010
Přečteno 904x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, pracovitost a nalezení toho, co člověka těší, co mu jde, v čem může být prospěšný, to vše je důležitější než samé jedničky.

25.03.2010 21:36:00 | Juan Francesco de Faro

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí