Vánoční příběh

Vánoční příběh

Anotace: Prosím vaše názory děkuji =)

Vánoční příběh
Jak asi víte, tak o Vánocích se mohou stát zázraky. Něco o tom ví i malá Zuzanka a její starší bráška Tomík.Tyto děti žijí v malé chaloupce jen se svojí maminkou.
Blížily se Vánoce a Zuzanka si strašně přála tu hezkou postýlku pro svojí panenku Mařenku a Tomík by hrozně rád dostal soupravu vláčků. Jenomže měli málo penež a tak drahé dárky jim maminka nemohla koupit. Hrozně jí to mrzelo, protože děti byly celý rok hodné a mamince pomáhaly.Jednou večer se tedy rozhodla upéct cukroví, aby jim to alespoň trochu vynahradila. Bylo už pozdě a ona celý den tvrdě pracovala,tak není divu že, při zdobení perníčků usnula. Zdál se jí sen o víle, která začarovala všechno to cukroví.To najednou mělo zázračnou moc, kdo ho sní,tomu se splní to nejtajnější přání.
Druhý den ráno po probuzení se maminka jen zasmála a snu nepřikládala velkou váhu.Mezi tím do kuchyňky přiběhla Zuzanka s Tomíkem a radovali se z cukroví,chtěly si vzít,ale maminka říkala, ať si to nechjají až na Vánoce. Že jim potom bude mnouhem lépe chutnat.
Čas uběhl jako voda a byly tu Vánoce. Děti strojily stromek,maminka připravovala Štědrovečerní večeři a všichni si zpívali vánoční koledy.A maminka uplně zapomněla na kouzelnou vílu a na její slova. Když se venku setmělo a nastal večer, všichni usedli ke stolu, který byl ozdoben jmelím a svátečním ubrusem. Maminka každému nandala rybí polévku a poté jim nabídla cukroví. To dětem chutnalo moc a jakmile snědly všechno,které bylo nastole, jako zázrakem se pod vánočním stromkem objevila souprava vláčků i postýlka pro panenku. Děti se rozběhly ke stromku a nemohly tomu uvěřit.Nadšeně si hrály s novými hračkami. Maminka měla také obrovskou radost a pozorovala děti.
Tomíkovi i Zuzance se jejich přání splnila. Ale také dobře věděli, že takové zázraky se mohou stát jen o Vánocích.
Autor Terezka919, 12.12.2010
Přečteno 1466x
Tipy 2
Poslední tipující: CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Terezko, oprav si: peněz a nechají. Máš tam překlepy.
Teri, na počátku používáš čas přítomný a pak hnedle přejdeš na čas minulý. Já bych užívala v pohádce jen jeden čas. Je to však pouze můj osobní názor. Ahoj!

25.12.2010 18:07:00 | JoHanka

Zázraky se mohou dít a nejen o vánocích,pokud bude mnoho lidí se srdcem na dlani a svou dlaň podá:)).Mně se pohádka líbí,všem dětem by měla štěstím svítit očka a nejenom o vánocích!

21.12.2010 18:20:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí