Květinové království

Květinové království

Anotace: Za devatero řekami, horami, vesnicemi a městy bylo jedno malé kr...

Za devatero řekami, horami, vesnicemi a městy bylo jedno malé království, ve kterém rostlo spoustu krásných květin. Lidé zde žijící květiny přímo milovali. Proto se to království jmenovalo Květinové. Rostli, zde tulipány i narcisky, růže i slunečnice, ba i dokonce orchideje. Na zámku žili král s královnou, jež měli jedinou dceru, princeznu Marušku. Za velkým palácem byla velká zahrada. Žil tu také zahradník, který uměl pečovat o květiny jako málokterý v celém širém okolí. Každý rok na zámku pořádali květinový ples, na který pozvali všechny poddané z království, ale i vzácné hosty z ciziny.

Jednou když bylo Marušce osmnáct let uspořádali král s královnou opět Květinový ples. Na ples pozvali nekrásnější a nejbohatší prince, ženichy, aby se ucházeli o ruku princezny. O plesu se doslech i Matěj. Už dlouho na Marušku tajně myslel a na tomto ples byla jeho příležitost. Nastrojil se, vyparádil a s kyticí rudých růží se vydal do zámku. Tou dobou se začínali sjíždět vzácní hosté a přicházeli také poddaní. Velký sál byl vyzdoben velkou spoustou nejkrásnějších květin, jaké kdy, kdo mohl vidět. Zahradník se vmísil mezi ostatní prince a vyčkával s nimi na přichod královské rodiny.

 Prokračování příště.....

Autor Dreamer Jakub, 04.05.2016
Přečteno 1108x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí