Zvířátka a házená

Zvířátka a házená

Anotace: Ze života zoologickych zvirat!!! (na prani pani Jarky)

Zoologická zahrada pana koníka Aramise, který ji zdědil po otci velmi krachovala. Měli dluhy a mysleli, že budou muset zoologickou zahradu rušit. Museli sehnat peníze. Když jednou vyšel článek v novinách, že kdo porazí nejlepší házenkářské družstvo na světě složené s žiraf dostane odměnu 60 000 000 korun. Zoologická zahrada sjednala schůzi ve výběhu hrocha. Velmi o tom diskutovali všechny zvířátka a nakonec souhlasila. Hned ráno začal výběr hráčů. Jako první zvolili žirafu jako nejvyšší zvíře v zoo určitě přehodí celé hřiště a krk natáhne hodně daleko. Jako další hráč byl zvolen medvěd který je mohutný a všem nadežene strach. Třetí byl zvolen slon který svou váhou a chobotem uškrtí nějakou z žiraf. Čtvrtý byl zvolen africký pes který je v zoo známý svou zuřivostí a určitě žirafy zastraší a nahází nejvíc branek. Jako pátý a taky předposlední hráč byla zvolena gazela která je rychlá a uteče celému družstvu a bude mistr střelec. Jako poslední byl zvolen nosorožec který vystrčí všechny hráče a uvolní místo ostatním hráčům aby mohli střelit branku. Brankář byl hroch který je mohutný a určitě pokryje celou branku. Hráči byli rozděleni a trenér byl Aramis zkušený koník který v mládí hrál házenou. Turnaj se konal ve Švédsku a tam se taky hráči dopravili. Nastal očekávaný den zápasu. Ozvala se píšťalka rozhodčího geparda a zápas začal. Hrálo se 30 minut. V novinách se nemýlili opravdu bylo žirafí družstvo silné ale ne neporazitelné. V 10 minutě vedlo naše družstvo smíchaných zvířat 37:36 ale za dalších 10 minut byl už stav trošku kritický a žirafí družstvo vedlo 48:39. Ve 25 minutě naše žirafa zabrala a hodila v několika minutách 9 branek. Stav byl znovu vyrovnán a žirafí družstvo už se začínalo bát o svůj výsledek a dali 1 branku. Byla 29 minuta žirafí družstvo jásalo že už to mají v kapse ale medvěd vzal všechnu sílu a vstřelil branku. Bylo tedy znovu srovnáno a zbývalo 25 sekund do konce zápasu. Naše družstvo se spojilo pes kousnul 4 žirafy kolem nás byl prostor a vstřelili jsme vítěznou branku zápasu. Všichni jásali že to je neuvěřitelné ale byla to pravda! Naši opravdu vyhráli a stávají se mistry světa v házené. Byli šťastní a jeli oznámit všem zbylým zvířatům že se nebude zoologická zahrada rušit. Všichni byli spokojeni zaplatili dluhy a ze zbylých peněz si v zoologické zahradě postavili házenkářské hřiště.
Autor klaklík, 13.02.2007
Přečteno 720x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Děkuji, moc šikovná holčička jseš.

16.02.2007 19:17:00 | Jarky

Ahoj píšeš hezky.Mě bude tenhle rok deset a tobě už jedenáct? Ester

15.02.2007 13:52:00 | Jarky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí