Líza a Sofie: Dobrodružství za duhou

Líza a Sofie: Dobrodružství za duhou

Líza a Sofie: Dobrodružství za duhou

 

Byly jednou dvě kamarádky jménem Líza a Sofie. Byly nejlepší přítelkyně a spolu zažily mnoho dobrodružství. Jednoho dne se Líza a Sofie procházely lesem, když najednou spatřily krásnou duhu nad lesním potokem.

,,Jsi si jistá, Lízo, že je to jen obyčejná duha?" zeptala se Sofie s tajemným pohledem.

Líza se na Sofii usmála a odpověděla: ,,Nikdo to neví, Sofie. Možná je to magická duha, která nás zavede do úplně jiného světa."

Byly fascinované krásou duhy a rozhodly se, že se přiblíží blíže, aby ji mohly lépe vidět. Vešly do potoka a začaly putovat za duhou. Jak se vzdalovaly od lesa, objevily malou cestu, která je zavedla k tajemnému dřevěnému mostu.

Líza a Sofie se rozhodly přejít most, neboť chtěly poznat tajemství za duhou. Přešly přes šumivou vodu a najednou se ocitly v úžasném světě za duhou. Byl to svět plný barev a překrásných bytostí.

,, Vypadá to jako náš pohádkový svět!" vykřikla Líza s nadšením.

Před nimi se objevil moudrý kouzelník, který je přivítal a řekl jim: ,,Jsem strážcem tohoto tajného světa. Za touto duhou se skrývá magická země plná překvapení a dobrodružství."

Líza a Sofie ho poslechly s napětím a rozhodly se, že budou prozkoumávat tento fantastický svět. První věcí, na kterou narazily, byla houbovitá vesnička obývaná přátelskými skřítky.  Skřítkové je pozvali do svých domovů a představili jim svou vesnici plnou magie. Dali jim kouzelné perly, které jim umožnily mluvit s lesními zvířaty. Tak mohly slyšet tiché šepoty stromů a zpěv ptáků.

Líza a Sofie putovaly dál a setkaly se s hravými vílami, které jim ukázaly své taneční umění. Větry jim přivedly opojné vůně z květinových polí, což jim naplnilo srdce radostí a štěstím.  Zašly až na okraj země za duhou, kde na ně čekal obří motýl s roztaženými křídly. Motýl je vyzval, aby se na něj posadily a s ním společně zalétly do nebe. Byl to zážitek, který si Líza a Sofie budou pamatovat navždy.

Když se vrátily zpět na zem k dřevěnému mostu, moudrý kouzelník je vítal s úsměvem. Řekl: ,,Bylo mi velkou ctí vás hostit ve svém tajemném světě za duhou."

,,Děkujeme vám za neuvěřitelná dobrodružství a slibujeme, že na vás nikdy nezapomeneme." Líza a Sofie se vrátily zpět do svého světa plné radosti a nových zážitků. Dohromady sdílely vzpomínky na své dobrodružství za duhou a dávaly dohromady plány na další dobrodružství, která je čekají.

A tak žily šťastně až do konce svých dní, protože se naučily, že pravé bohatství spočívá v objevování nových míst a v přátelství.

Autor Misha, 15.12.2023
Přečteno 135x
Tipy 8
Poslední tipující: Žluťák, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připomíná mi to nás dvě :-)

04.03.2024 03:02:58 | Tóny duše

Ségra, dojemné.

04.03.2024 03:02:37 | Tóny duše

děkuji Ti moc za Tvůj milý komentář, jsem ráda, že se Ti moc líbila tato pohádka:-)

05.03.2024 18:42:29 | Misha

Zajisté, zajisté, drahá M :*

05.03.2024 21:23:28 | Tóny duše

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí