Povídka na motivy H. Ch. Andersena ANEB jak si Luc a Kik hrály na spisovatelky:)

Povídka na motivy H. Ch. Andersena ANEB jak si Luc a Kik hrály na spisovatelky:)

Anotace: Takže...Vážení čtenáři tahle pohádka není moc pohádka, spíš smyšlená povídka:) Ale neva:-D Já a jedna kamarádka jsme se nudily a vymyslely pohádku:) Hezké čtení, mohli byste i naťukat komentář, ať vím jestli je to fakt trapas:-D

Byla jednou jedna babička a ta bydlela celé dny v opuštěné chatě na kraji ulice písečná. Ale nebydlela sama. Každý večer spávala na své nejmilejší kudle. Ale nebyla to jen tak obyčejná kudla....Byla to mluvící kudla! A ta kudla každý večer vyprávěla skrz záda babičce, která na ní byla napíchlá, pohádku. Hororovou. Vyprávěla jí o mladém vypracovaném svalovci, který každé ráno po pravidelném hamburgru cvičil v zemi v parku jogu. Babička při představách přecházela do jiného světa. Ale potom, jednu noc nastal osudový zlom, fatal blow…KUDLA SE ZLOMILA! Došla jí síla....už nemohla vyprávět pohádky, už nemohla babička snít o krásném mládenci s hamburgrem a jogou.....Jaká to smůla...(Zaplačme a držme minutu ticha:'( ) A tak se babička vydala ještě v noci hledat novou Kudličku Haničku..Tak se totiž jmenovala ta Kudla předtim co se zlomila... ale jak všichni víme, dávat jména náchudcům zemřelých nevěstí nic dobrého. Babička nastoupila, kvůli cestě do města nastoupila do autobusu....a ten, jako na sviňu řídil její bývalý pes….A ten pes byl teda ale dost vzteklý a naštvaný a protože v tom buse seděla babička jako jediná, páč byla teda ale dost dobře hluboká noc, tak jel jak kdyby to ukrad ten autobus, a já si teda myslim že ho šlohnul.....A babička celá vyděšená z toho busu si roztrhala šaty a rozhodla se že vyšplhá po ních ven oknem....ovšem jen co shodila své květované šaty, psa se zmocnil chtíč.... uviděl totiž babičku v jejích sexy nových podvazkách…A tak si řek: Pomstím se bábrli a znásilním ji....Ovšem, co se nestalo, pes jak vstal aby šel za babičkou musel pustit volant a tak se autobus vyvrátil do příkopy....babička vylezla ven jen ve spodním prádle a oddychla si, ALE pes za ní!!!... Babička utíkala černým lesem, který ji obklopoval. Sice párkrát minula Dádu při cestě za Arabelou nebo Fantomase ve formě kuličky,ale místo toho, aby se prosila pomoci utíkala dál.....našla strmou pěšinku která vedla přes Hadí údolí.....seběhla ten sráz přestože párkrát zakopla o kořena a hodila držku....ale co nevidí když tam doběhne..... Chaloupka z perníku a v ní kdo? Tereza Pergnerová! A co dělala? No? Víte? Šňupala tu chaloupku páč byla z perníku=pervitin a přitom uváděla Vyvolené 3...A babička se dívala oknem co tam dělá a chtěla si taky šňupnout....A když ji Tereza uviděla tak přestala nahřívat lžičku ...kamery byly všude kolem a samozřejmě natočily to pozdvižení, které zrobila babka.....ale whups....ona přece byla ve spodním prádle....a Terezku Pergnerovou to pěkně rozžhavilo potom co si spálila nehet na ruce.... A jak všichni víme, spálený nehet smrdí jako čert....Mno a protože ten pes co pronásledoval babičku to ucítil tak se hned rozběhl tím směrem...A babička ho hned slyšela jak běží protože měla supr nejlepší sluch....Tak si naposled šňupla od Terky a fičela dál... konečně doběhla do města....ale co se nestalo...byl tam sraz EMO smažaku..... Ha! řekla si babička.........a jednomu ukradla kapesní nožík zdobený nepravými diamanty…..Ale ten Emař střelený se rozhodl že se přemůže a začal se o ten nožík rvát...Mno a babičce probodl ty její ztvrdlé játra alkoholem co chlastaly s Kudličkou Haničkou číslo 1 (s tou zlomenou) a babička se skácela....A pak ti Emaři co tam byli se šli postavit do rohů a brečet, ale protože jich bylo 5 a rohů 4 tak ten jeden umřel bo neměl kam jít brečet.... babičce postavili hrob....na hrobu bylo napsáno Kráva co mléko dává a zelenou trávu žere....A má telátko a tomu říkají Kravík....A to dojí mléko s příchutí...Jahodová, vanilková, čokoládová....A to mléko pije jedna holčina ***….*** chce vždycky cucnout ale *** jí nikdy nedá.....kdyby jí dala, bylo by zle:-D…..A víte proč jí nedá? Protože *** má problémy se sebekontrolou a kdyby jí *** dala cucnout tak by jí to celé vypila a *** by plakala a to by se *** musela jít zabít... Znáte to...mozková dysfunkce....to se stává i v lepších rodinách...

KONEC ZVONEC JAPONEC
Autor Haslerka125, 31.10.2007
Přečteno 497x
Tipy 5
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, Kovik, gftgffhbnjbhvgmjvfjngf, Norlein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pochybuju že nás ještě napadne něco podobně šíleného, ale tvé rady se budu držet:-D Ať žijou blázince a ústavy pro duševně choré:-D

26.05.2008 17:53:00 | Haslerka125

ať žije šílenství!!!!! :p lol, je to ale dobrý...jen tak dál! :)

25.05.2008 20:15:00 | gftgffhbnjbhvgmjvfjngf

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí