Princeznina pohádka

Princeznina pohádka

Anotace: Óda na písmenko P...:)

Panovník Papaláš povídá princezně Pavulence:"Pavulenko, pošli pro posly." Pavulenka plní pokyn. Poslové povinně přícházejí. " Poslové! Přiveďte prince Pajaju"! Poslové pochodují. Posraný přání panovníka Papaláše, pomyslí...Přebrodí potok, přeskočí propast, pak přemluví přísné pány před princovým palácem, projdou parkem...Princ pije páté pivo. "Pojď!" prohodí poslové. " Proč?" protestuje princ. " Proto!" povídají. Píchnou prince propiskou. " Pitomci!!!" pokřikuje popíchnutý Pajaja. Pak povolí, poslušně pakuje...pádí...Po poledni přicházejí..."Princezno!Princezno!" pokřikuje přiopilý princ. Po půlhodinovém přemlouvání panovníka Papaláše, princezna poslušně přichází. Podává princovi packu, potom přijde polibek..povídají...papají...povídají...pusinkují...poslové připravují postel pro pusinkující pár. Přijde půlnoc. Princezna pobledne...." Pořád panna, "povzdychne. Princ Pavulenku pohladí. Pak pohladí prsa, pupík, podbříšek...Princezna pokukuje po prezervativu...Pět pryč... "pch, prý poprvé..."podotkne princ. Pochválí princeznu. Posnídají....pár puntíků...pápá :)
Autor Kisska, 03.04.2008
Přečteno 576x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí