Dědeček plný koleček

Dědeček plný koleček

Anotace: dílo mého pětiletého bratra. zdalipak se zlepšil od svého posledního pokusu?

I.
A babička běžela... pak jsme najednou... máme kameru a ... až bude padat sníh, budu lyžovat, říkala babička. A pak najednou .... se stala zeměkoule červená! A lidi museli zase hledat novou planetu. A najednou když tam byli, spatřili ... Vídeň! A pak tam přišli všichni lidi a začali tam řádit a běhat a pak začali jezdit na kole a v tý Vídni ... pak jeli všichni do Benátek a stará babka zůstala jediná v Praze. Fido! Fido! Našli jsme myš. A to je konec. Takže zpátky k věci. Už nic.

II.
Čokoládu máme, ale vykřičník, víte? Pak jsme psali někomu, a hned jsme to dali pod to, ale teď jsem v pyžamu a stará babka řekla, víte co? Mařenko! Jdi nasbírat nahoru třešně. A najednou se objevil vlk a chtěl ji sníst. A tak tam běžel Jeníček s pecí a měl lopatu a toho vlka šoupnul do pece! A pak se všichni našoupali tou lopatou do kamen a topili se. A to je konec.
Autor Já Esther Ruth, 23.09.2008
Přečteno 649x
Tipy 6
Poslední tipující: Koskenkorva, Jan na Druhou
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máršl! už nikdy panebože. to je každý den. deš hrát máršla? já se z toho zjevím. ten máršl. bože. ale to z toho lega...vůbec si na to nevzpomínám. ale on teda rozhodně není tento. technický typ. to je chodící múza.)

24.09.2008 10:02:00 | Já Esther Ruth

no nevím nevím, jestli z něho bude spisovatel, nevím nevím, fakt nevím. ten kluk má sice jakž takž nadání, ale mě se zdálo, podle toho modelu obytného vozu z lega, že to bude spíš technický typ:D

haha, jsem lepší, já ho viděl a hráli jsme máršla, a vy ne. pardone. ježiš máršl .. to bylo něco .. ach jo*

23.09.2008 22:44:00 | neurobeat

Musím říct, zlepšil. Co já si pamatuju jeho projevy ve stylu "sjkl sdjkf gsj SJGswe sdj "... že pozdravuju ;)

23.09.2008 20:34:00 | Bůchví...

to mi připomíná... ani nevím co mi to připomíná. ale vyřiď bráškovi, že jednou z něj bude velký spisovatel. :)

23.09.2008 19:05:00 | puostě Uadek

Nu...

23.09.2008 18:00:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí