P...

P...

Piesok pískal pred piatkovým podvečerom podmanivé ponožkové piesne. Piati podkani pohľadávali plasty pri piesčitej pláži. Potom profesionálne prešli pod potrubím po pečené pávy.

Preplnená paluba parníka ponárala pažravých pasažierov pod plytkú priehradu. Pondelková plesnivá pizza plávala po prístave. Príšerné pyrane požierali potulných ponurých potápačov. Plávajúci pontón sa pomaly posúval pred pevninou.

Pohnevaní penzisti plietli pri prístave pod platanom pásikavé podkolienky. Pleseň prežierala pokazený parížsky párok. Podomoví predavači ponúkali plastové predpotopné paplóny. Pokazené prederavené potrubie preplnené pletenými pančuchami plakalo pred potopu. Potkani pozbierali pančuchy pre pravého potkanieho prestížne potkanifikovaného pána.

Pečienka pochodila pochybne pokúsaná potkanmi. Plienky potichu postávali pri prázdom puzdre. Práčka sa pohádalo pre prací prášok. Punkáčske päťnásťročné pubertiačky pofajčievali papierované podnosy. Piati podvodníci presne prekopírovali postup. Prešedivelý pofidérny panák predával pokazené plechovky. Policajti pokrikovali po plešatých pánoch pýtajúcih peniaze.

Pohrebáci pobrali polomŕtve potkanie packy pre premiéra a prezidentaPo parlamentnej prestávke poslanci posadali pred priehradu, pojedli pečené potkany.
Protóny periodicky poletovali po prelnenom planetárnom priestore, periodicky prebiehajúc pri Perzeuse.
Autor Terulienka, 24.09.2008
Přečteno 558x
Tipy 2
Poslední tipující: lennerka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

obsah neobsah, náhodou, je to zaujímavý "experiment" a hlavne dosť vydarený. neviem prečo, ale pripomína mi diela avantgardných literátov, tí tiež všeličo poskúšali, možno aj bez väčšieho zmyslu, hlavne, keď to bolo originálne.. a nebojíš sa, ani zvláštnych, nie tak často používaných slov, čo je dobre :)

inak nemáš za čo, naozaj nemusíš ďakovať, ja čítam aj komentujem rada ;)
a k tým malým chybičkám: doteraz sama po sebe jedno dielko čítam aj 5x a divím sa, koľko chýb tam narobím :D a to už mám dávno školu za sebou a zo slovenčiny maturitu za jedna a stále sa mýlim ! hehe :D

15.02.2009 20:19:00 | lennerka

Simtě kritika je dobrá :) Kdyby každý psal jenom to hezký, tak bychom se nezlepšovali ;)

26.09.2008 17:34:00 | BoOBee

Myslím, že ve psaní jde o obsah, ne o to kolikrát použiješ písmeno P. Jinak je to velmi zajímavé, že jsi tolik těch slov našla.

24.09.2008 19:14:00 | BoOBee

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí