Hodan

Hodan

Anotace: tož novota od mého bratra

ohňostroj Hurvínek

Byla jednou bába, která se jmenovala děda vševědka a hodan hodan. hodan si rozmyslel, že pojede na poušť.
"Tak, dneska je to hezke, a mame natřeny plot." Hodan si ještě rozmyslel, že pojede k rybníku. A pak ho někdo zastavil a pak tam byli puberti a Karlíček šel teda do Mexika. Hodánek se rozmyslel, že pojede k Tutuovi.
Byl jeden fikus, a myslel si, že je to banán. A bál se, že ho někdo sní, a tak zůstal raději v doupěti.
Byla jednou myška a ta se nemohla soustředit i když psala:
"Ahoj, co se ti děje? Proč jsi tak smuten?"
"Okradli mě! Puberti!"
Bylo ještě jablíčko, ale toho jen někdo pořád kousal do zadku.
A pak byl medvídek a toho pořád někdo tahal za frňák.
A byla jedna loutka a tu zase někdo pořád házel do rybníka.
A pak byo nějaké miminko a toho někdo pořád kousal za hlavu.
A pak bylo ještě nějaké černé jabko a toho taky někdo kousal do zadku.
A pak bylo jedno cédéčko a s tím nevím co bylo.
A byla jedna cedula a pak taky jeden záchod, ale ten byl obráceně, a tak jim pořád kakal na nohy.
Bylo jednou jedno jabko a pořád ho někdo tahal za frňák.
A pak jednoho čuníka někdo pořád tahal za zadek.
A pak byla jedna panenka a tu tahali za ruce.

A to je konec.
Autor Já Esther Ruth, 28.10.2008
Přečteno 472x
Tipy 10
Poslední tipující: Koskenkorva, ludmil, puostě Uadek, Jan na Druhou
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Variace na téma pološíleného dítěte vychováného v puritánské rodině. Nejapné pohrávání si se strukturou pohádkového vyprávění - očividná zlomyslnost a krutý smích.

05.11.2008 23:08:00 | ludmil

Je to takové... vytahané :D

28.10.2008 23:16:00 | puostě Uadek

sem a tam...

28.10.2008 15:06:00 | enigman

já tahám sklo...

28.10.2008 15:05:00 | enigman

já tahám sklo...

28.10.2008 15:04:00 | enigman

Jistě :) Miluji takovéto nesmysly. Ale to bys musel znát charmse, mladíku. Pochybuji:)) Silně:)

28.10.2008 14:42:00 | Jermolajev Tondovič Prdelinskij

proč by mělo být pokleslé? kdyby bylo pokleslé, nedával bys mu jistě žádné body:) anebo máš nějaký převrácený pohled na svět.))

28.10.2008 14:31:00 | Já Esther Ruth

Tvůj bratr je asi starší než ty, viď? :) Anebo takto jen kryješ své pokleslé neumění. Ale stojí to za to. Odborník žasne, laik se diví :)

28.10.2008 14:22:00 | Jermolajev Tondovič Prdelinskij

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí