Vánoční stromeček

Vánoční stromeček

Anotace: Tohle jsem stvořila během 5 minut pro kámošku, která potřebovala slohovku :D

Vánoční stromeček

Před mnoha lety mě jeden myslivec vysadil v malém lese jménem Moničák. Žil jsem zde čtyři zimy. Za tuto dobu jsem si stihl všimnout mnoha krás v okolí. Rád jsem ráno poslouchal ptačí zpěv, odpoledne jsem se rád slunil a pozoroval jsem pasoucí se jeleny nedaleko ode mě. Zimy byly však nejhorší. Něžné srnky začaly dychtivě okousávat mé větve a všude kolem byla kupa sněhu.
Jednoho dne, bylo to kolem Vánoc se dělo v lese něco, co už jsem důvěrně znal. Přibližovali se ke mně lidé, kteří každým rokem ve stejnou dobu chodili po lese a snažili se najít ten nejvhodnější stromeček pro jejich obývací pokoj. Vždy jsem se chtěl podívat za hranice mého lesa. Modlil jsem se a shodou okolností ke mně ti lidé přicházeli. Drželi v ruce divnou věc a zanedlouho jsem ležel na zemi.
Raději jsem zavřel oči a když jsem se probudil ocitl jsem se v obývacím pokoji, o kterém jsem slýchával. Kolem mě se shromáždily děti a začaly na mě dávat divné barevné věci, po kterých mi ztěžkly větve. Byly to baňky. Zanedlouho na mě pověsily i čokoládové figurky a světýlka. Myslím, že teď jsem byl konečně šťastný. Takovou pozornost jsem ještě nezažil.
A tomu nebyl konec. Když vycházela první hvězda na nebi, shromáždila se kolem mě celá rodina a dala pode mě dárky.
Další dny už nebyly tak veselé, přestávali si mě lidé všímat a já cítil, jak mi usychají větve. Přemýšlel jsem a v tu chvíli bych se nejraději vrátil do zpět do lesa. Bohužel to nešlo. Za pár dnů jsem se ocitl na skládce..To byl můj konec. Se mnou skončila i ta chvíle Vánoc.
Autor borůvka_3, 15.01.2009
Přečteno 472x
Tipy 1
Poslední tipující: Zeldar
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezké,moc pěkné

16.11.2010 14:50:00 | PohádkaCopánek

super :-D líbí se mi, i když myslím že by nebyl tak nadšený že ho z lesa přestěhovali do obýváku :-)

12.02.2009 00:47:00 | Zeldar

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí