Jak šlo 14 špekáčků do kina

Jak šlo 14 špekáčků do kina

Anotace: 14 špekáčků šlo poprvé do kina

V malé vesnici Nezahoves žilo čtrnáct špekáčků. Všichni se narodili se stejné masně, ve stejnou dobu, ale jeden z nich se na běžícím páse o tochu opozdil a ostatní se mu proto smáli.
Špekáčkům se nelíbila jejich jména a proto se pojmenovali sami. První z nich přijal jméno Rambo Veliký a další z nich se jmenovali, Zdvihač, Spideršpek, Batšpek. Kocouší špek, Super špek, Supersilák, Ultrakrasavec, Činka, Nelezdolesa, Bojkot, Schwarzeneger a Magické ucho, a jen náš malý opozdilce si nechal své skutečné jméno, Špekáček.
Na dnešní večer se všichni moc těšili, čli totiž poprvé do kina. Protože v jejich vesnici kino nebylo, museli jet autobusem do města.
Když byly na zastávce, tak Superšpek zjistil, že doma zapoměl jízdenky. Ale řidiči autobusu to nevadilo. Řekl, že když tu s ním jeden zůstane, můžou jet ostatní zadarmo. Špekáčci se dlouho radili, nakonec ale rozhodli, že by tu měl zůstat Superšpek, konec konců, to on zapoměl vstupenky.
Tak se dostali do města. Vzali si taxík, ale museli taxikářovi enchat Bojkota, protože taxík je drahý a jak je jistě všem známo, špekáčci z vesnice moc peněz nemají.
Jakmile vystoupili z taxíku, Špekáček nesměle poznamenal.
"Kamarádi, neměli bychom ponechávat své bratry v sádle napospas těm amsožravým lidem, není to správné!"
Ostatní se zasmáli. Podle nich se Špekáček jen bál, aby nebyl další na řadě. Špekáček proto raději sklopil oči a spolu s ostatními vstoupil do kina.
U pokladny seděl sádelnatý muž a lístky jim dal tentokrát za čtyřiři čuníky a to za Ultrakrasavce, Kocouřího špeka, Batšpeka a Činku. Špekáček se jen smutně podíval na své kamarády a pokračoval s ostatními dál.
Špekáčci dostali chut na popkorn. Koupili si tu největší krabici a stálo je to jen Spideršpeka a Zdvihače. Špekáček se na to už nemohl dívat a tak se ozval.
"Kamarádi, bylo nás čtrnáct a ted jen šest, není na čase tím přestat?"
Ajako minule, špekáčci se zasmáli, a Rambo řekl.
"Nebut strašpytel, Špekáčku, tebe by stejně nikdo nechtěl."
Špekáček se začervenal. To, že by ho nikdo nechtěl sníst, byla ta nejhorší urážka, ale ale on byl nejmladší a nejmenší, takže neměl odvahu ani sílu se bránit.
Aby Rambo dokázal, že se nebojí, vyměnil Schwarzenegera, Supersiláka, Nelezdolesa a Magické ucho za velkou čokoládu, usmál se na Špekáčka a vešel do promítacího sálu. Špekáček musel jít za ním.
Špekáček vůbec nevěděl, o čem film je. Musel myslet na své ztracené kamarády, které se mu už nikdy nevrátí. Podíval se na Ramba, aby se ho zeptasl, zac o vymění jeho, když to uviděl.
Ve svtěle promítacého stroje Rambo už nevypadal jako špekáček, byla to jen maska, a Rambo ve skutečnosti byl velká hnusná tlustá klobása!
Špekáček se celý vyděšený zabořil co nejhlouběji do svého sedadla. nevěděl, codělat. Bál se. Ale potom si vzpoměl na svoje kamarády, Na Ultrakrasavce a Spideršpeka a na všechny ostatní a věděl, co musí zudělat. Vzpoměl si, že u popkornu byl i párkovač a vedle něho stála láhev kečupu. Klobásy kečup nesnášejí, jsou celé hořčicové.
Kopl do Ramba-klobásy a utíkal ke stánku s popkornem. Rambo-klobása, která už zjistila, že je jeho maska odhalena, utíkala za ním. Ve Špekáčkovi prudce stoupl sádlový adrenalin. Už viděl láhev s kečupem, byl skoro u ní, ano, ano, už ji má!
Otočil se na Ramba-klobásu.
"Tohle je za moje kamarády, ty uhrovatá klobáso!" A stříkl na ni kečup.
Rambo klobása se začala svíjet a křičet. Kečup ji propaloval díry v jejím nechutném střívku. A než se Špekáček nadál, byla pryč.
Špekáček se vrátil domů a všem řekl, co se stalo. Všichni ostatní špekáčci ho litovali, ale když jim řekl, jak zatočil se zlou klobásou, začali mu provolávat slávu a starosta mu dal vyznamenání "Velkého Klobásobijce".
Tak skončil příběh Špekáčka Klobásobijce, který dokázal zničit to nejhorší stvoření ze všech, klobásu.
Autor l.e, 11.03.2009
Přečteno 573x
Tipy 5
Poslední tipující: Trystan ap Tallwch, Rose_S, Pilotka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

sranda... :D

05.04.2009 18:41:00 | Jinx...

Zajímalo by mě,kde byla načerpána inspirace. :-)
Každopádně je to velmi vtipné...LÍBILO

15.03.2009 17:12:00 | Pilotka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí