Karkulka xD..

Karkulka xD..

Anotace: xP..Mazec..

V pohledném stavení, na kraji vesnice, bydlela 7x trestaná světice.
Od mládí fandila vycházkám v šeru, na jejíž památku vlastnila dceru.
Bylo to dívenka křehounká, s nosem jak okurka, červeným od rumu, no prostě Karkulka.
Když jednou matka dceru spatřila, dala jí facku a tiše pravila:
"Rychle si oblékej červenou sukénku, babička za lesem dostala žloutenku.
Dones ji guláše aspoň půl hrnka ať bába vyskočí zase jak srnka."
"Nač je mi matičko červená suknice, ta jenom přiláká statného myslivce.
Jestli mě znásilní tak jako včera, nebudu již tvá nevinná dcera."
"Nedávej bláznivým myšlenkám průchod, než bába utratí za léky důchod."
Karkulka popadla aktovku s jídlem a vběhla do lesa jak bodnuta šídlem.
Svalnaté nohy, kvalitní podkolenky, záhy jí donesly do známé chaloupky.
Navzdory vábivé červené sukénce nezřela Karkulka silného myslivce.
Když vyndala na stůl studenou potravu, spatřila na loži podivnou postavu.
"Co je to za fóry, tak brzy po ránu, kdo se to placatí v bábině županu?!"
"Jen pojď dál, dívenko, nestůj u dveří, bábu jsem posnídal, tebe sním k večeři.
Máš krásné tvářičky, jak žádná druhá, za to tvá bába byla dost tuhá."
"Tak sis nevybral kvalitní potravu, nejsi ty blbečku, tak trochu na hlavu?
Pozdě mě nazýváš spanilou dívenkou, sežral jsi babičku i s infekční žloutenkou.
Autor wejwa, 05.06.2009
Přečteno 661x
Tipy 5
Poslední tipující: romloh, Trystan ap Tallwch, Draconian, Ja-Mijina, Kika.n
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Veršování trochu lidovka, ale jde o pohádku a o srandu. A ta tu na serveru právě chybí. Báječně jsem se pobavil.

05.07.2010 11:14:00 | romloh

To znám. Je to sranda, i mámě se to líbilo. A to už je co říct...

19.09.2009 20:36:00 | fia.linka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí