Rock vs. Hip-hop

Rock vs. Hip-hop

Anotace: Tak který styl vyhraje? :)

Za devatero horami a devatero řekami bylo jedno království. Nebylo to obyčejné království. Neslo totiž název ''Rockové království''. Všude tu zněla rocková, metalová, alternative i emo hudba.

O kousek dál, za dalšími devatero horami a devatero řekami žilo jiné království. Jeho název bylo ''Hip-hopové království''.

Tato dvě království mezi sebou už dlouho soupeřila. A nebylo divu.
Rock King byl dlouhovlasý hošan s černě obkrouženýma očima, černým trikem s nápisem Metallica, kapsáčemi a Converskami. V jeho království byl dostatek hudebních nosičů s rockovou hudbou, podniků s příjemným posezením, kytar, bubnů, na které si mohl kdokoliv zahrát...

Narozdíl Hiphop King měl všude, kam byste se podívali, sličné slečny. No sličné, dejme tomu, že jim k tomu dopomohla plastická chirurgie. Vlastnil nejméně tisícovku obrovských přívěsků na krk, obsypané diamanty a všemožnými drahými kameny. Také se zde vyučoval street dance, byla to jedna z nejlepších škol v zemi.

Království mezi sebou soutěžila opravdu ve všem možném... Od počtu obyvatel, přes to, kdo má kolik peněz, jak má veliký zámek, kdo má lepší vybavení, až po to, kdo je větším ekologem.

Právě dnes probíhá klání, které rozhodne dlouhodobý spor. Vítěz získá polovinu území poraženého. I pro obyvatelstvo poraženého krále to nebude růžové. Bude muset vyznávat zásady vítěze. Dohromady se také dají finance. Peníze se použijí k zaplacení potřeb vítězného království.

Souboj se konal na poli, přesně na hranicích mezi oběma královstvími. Pravidla byla jednoduchá- kdo nasbírá za 30 minut více brambor, vyhrává. Všichni byli zvědaví. Přišlo skoro celé obyvatelstvo obou 'táborů'. Smozřejmě, že polovina obecenstva fandila rocku a druhá zase hip-hopu. Podle toho to také vypadalo. V počtu zranění byly obě skupiny téměř vyrovnané. Ale přece jen bylo více zmordovaných hoperů. Rockerům a rockerkám už odjakživa proudí v žilách horká krev.

Půl hodina utekla jako voda. Posbírané brambory se hromadily. Na obou týmech se už značně podepsala únava. Zbývalo jen pár vteřin. Obecenstvo odpočítávalo společně se světelnou tabulí.
''Pět, čtyři, tři, dva, jedna, KONÉÉÉC!'' zařval rozhodčí z neúčastněné techno menšiny. Jeho dvě asistentky šly spočítat, kolik brambor jednotlivá království nasbírala. Účastníci soutěže si užívali poslední chvíle ještě jako ''rockový'' a ''hiphopový'' zástupci svých skupin.

Ale teď přichází ten osudový rozsudek.
''Vítězem tohoto klání se stává.... No, ale nejdřív ještě zopakuji, co vůbec výherce získá...
1. Celou pokladnici poraženého.
2. 1/2 území poraženého.
3. Vládu nad hudebním světem.
Toto jsou ty nejdůležitělší výhry. Samozřejmě, je jich daleko více. Takže, přejdeme k vyhlášení. Vítězem se stává.... ROCKOVÉ KRÁLOVSTVÍ!'' *bouřlivý aplaus*
''Musím říct, že jsem s výsledkem velice spokojený. Taky bych rád pogratuloval rockovému králi.''
Všichni rockeři si zazpívali ''hymnu'' We Are The Champions od Queen. Tímto songem začali bujaré oslavy. A pokud neumřeli, kalí dodnes.
Autor Pingu&Panda, 17.07.2009
Přečteno 540x
Tipy 8
Poslední tipující: JohnyD., Ozzáč, Isquieasuus, pralinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A pokud neumřeli, tak kalí dodnes...ST...a ještě nezúčastněný zástupce techno menšiny :D. jinak pěkná a úsměvná pohádka :)

27.09.2010 13:40:00 | JohnyD.

Pohádka dle mého gusta :-)

26.02.2010 14:05:00 | Ozzáč

Za šťastný konec dávám ST.:-)

30.12.2009 19:56:00 | Isquieasuus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí