O koncertu Visacího Zámku v Ostravě

O koncertu Visacího Zámku v Ostravě

Anotace: Pro Adámka, chlapce v károvaných kalhotech

Žil byl jednou jeden pan Zámek a ten pan Zámek bedlivě chránil všechny kluby a haly v celé, celičké Ostravě. Byla to práce náročná a nekonečně dlouhá. Cestoval po městě v kapse mladých mužů v černém šastvu zahaleném s rameny širšími než měl šéf všech šéfů Arnold. Když pan Zámek dostal nebezpečný úkol chránit halu před návalem horlivých fanoušků Zámků, byl zmaten. '' Co se to děje??!!' křičel vyděšeně. Chudáček železnej se těšil, že bude mít kamaráda, ale byl zklamán..místo kamaráda Zámka viděl jen smutně se koukající ošolichaný zámek na krku' jakéhosi Jeníka. Soucítně zacvakal a dál si visel na dveřích...a když si tak visí a visí..najednou se před ním oběví ramenatý pán, zastrčí do pana Zámka pana Klíče..pan Zámek se vzrušením odemkne a sekuriťák může vejít..a za ním desítky a stovky barevně odděných lidí. Pan Zámek jim závidí jejich svobodu..ale než se naděje. U dveří se objeví mladý chlapec v károvaných kalhotech, vezme pana Zámka do dlaně, usměje se na něj a pověsí si ho k řetízku na krk.. A od té doby pan Zámek i mladý chlapec cestují společně a poznávají svět a klubová zákoutí nejen města Ostravy.
The End:)
Autor BloodySweetHeart, 26.09.2009
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí