Modrý svět

Modrý svět

Anotace: Ještě netuším,co právě napíšu,asi to bude zatím nejhorší dílo,protože jdu psát a nemám nic připraveno,takže i pro Culíka bude překvapením,co z toho vlastně vzejde.Alespoň bude sranda:-))))

Pod modrou oblohou,za svitu hvězd,kam pouze měsíc mohl nahlédnout,se skrývalo mnoho tajemství.Vesnička blankytně s radostí vítala každého nového obyvatele.Měla postýlky utkané z pavučinek něhy a o dobrodružství zde nebyla nouze.Jednoho teplého večera se,za cinkání zvonků na paloučku rozvlnila obláčková víla,která měla kouzelnou moc,nahlížet do květinové zahrady,kde rostlo mnoho různých druhů čarokrásných tanečnic a jejich společníků.Sbírala střípky bolavých i radostných chvil všech přítomných a dělalo ji velikou radost,když mohla některou rostlinku potěšit.Už,už to v pohádkové říši vypadalo,že našla skutečný ráj,ale co se nestalo.
Buch,buch,buch:,,Kdopak to klepe na vrátka?´´, povídá si pro sebe obláčková víla.Vzápětí však oněměla úžasem.Za dvířky svíral kliku tichý,zlý a pyšný bodlák.Jeho slova píchala do hrudi jako tisíce jehliček.Než se víla vzpamatovala,usedl na křeslo v sametu,které se pod jeho ostny celé chvělo,až na něm zbyly samé nepěkné jizvy.
A protože víla si nemohla dovolit sama vykázat onoho nabubřelého výtržníka,který rušil posvátný klid modrých obyvatel,požádala o pomoc květinové kamarády.
Více květů,více vymyslí a tak daly barevné plátky dohromady a vymysleli,jak bodlák proměnit na další barevný květ.
Upletli barevný obleček ze sametových slov,obalili jím ostré hroty bodláku,vyzvali ho k laskavému čarovnému tanci v hedvábí modré noci.

A co se nestalo-Bodlák rozvlnil svůj šarm,trny se ve víru vánku ulámaly,měsíc pozlatil nitro zamračeného stvolu a hvězdy orosily srdce laskavými úsměvy.
Znenadání před nimi stál bodlákový princ s dobrým dužnatým stvolem,který už vůbec nejevil známky nadřazenosti,pýchy a ostrých výpadů.Stal se z něho věrný společník společných chvil pohádkové říše.A co obláčková víla?Ta rozdávala úsměvy na všechny strany a dobře věděla,že ve vesničce plné hodných přátel,už žádné trápení a nebezpečí nehrozí,protože v jednotě dobroty je síla a ta zlo vždy porazí:-)))).
Autor CULIKATÁ, 05.09.2010
Přečteno 925x
Tipy 28
Poslední tipující: Anita Buchtová, Yendas, Pevya, Inge, vodnař, lennerka, Vanilková Ninja, Bíša, NikitaNikaT., Antares, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A mohu si jí číst i před spaním? Je kouzelná...

05.04.2011 13:17:00 | kasparoza

Nádherná pohádka, která si ST zaslouží nejvíc ze všech, které jsem tu kdy četla! ;-)

27.01.2011 20:52:00 | Anita Buchtová

I když je v pohádkách zlo přemoženo lépe než v běžném životě, tak v jednotě dobroty je síla veliká a to i mimo pohádky. Moc hezké - ST

16.12.2010 16:49:00 | Yendas

Moc hezká pohádka!! Líbezná, nenápadně poučná, něco mi připomněla..

18.11.2010 21:23:00 | Pevya

Moc krásná pohádka! Věřím, že se jednou vyplní až do posledního "bodláku". :-))

26.10.2010 11:37:00 | Inge

Mě se to moc líbilo, mám ráda pohádky. A vždycky jsem říkala, že pod tvrdou slupkou bývá měkká dužina...u lidí taky, nejen u bodláků. Piš dál pohádky, budu je číst...

19.10.2010 20:20:00 | Sladkalu

...opravdu moc pěkné, něžné a hravé!

01.10.2010 19:40:00 | Behemot

rozprávková :)) nežná, radostná, krásna!

09.09.2010 19:11:00 | lennerka

Umíš pohádkově vyprávět Culí,moc líbilo!

08.09.2010 17:25:00 | Vanilková Ninja

Mno, řekla bych asik totok... Dílko se mi líbí, upoutalo mě. Ať už je to myšleno jako pohádka, či ne... na mě to zapůsobilo trošku jináč. Prostě ze života modrého světa... z našeho. A možno jsou lidé vztahovační a možno si myslí úplně něco jiného. Ovšem, já sama za sebe chcu jenom řéct, že doufám, že daný člověk tohoto spolku si to přečte a "alespoň malilinko" se nad sebou zamyslím. Dopředu vím, že žádná slova nepomohou, dokud ten člověk nebude chtět sám... je to každého věc. Takže, za mě rozhodně ST! a velmi mi to někoho, zde na Liter.cz, připomnělo... Su upřímná, byla jsem a vždycky budu, nikdo to nezmění a já na stará kolena to měnit sama nebudu.

07.09.2010 06:49:00 | NikitaNikaT.

Pamp_elko,Culda netušil,že sem také zabloudíš,on myslel,že čteš pouze pohádky pro dospělé:))).
Díky a měj pěkný den s culíkama:)).

06.09.2010 10:52:00 | CULIKATÁ

http://www.youtube.com/watch?v=7eooG_4T42c

:o) a pak si zadej lyrics, a dej to přeložit googlovským překladačem...........................Kontrolní otázka, Culdo, kde máš Asgaard a kdo ho má bránit?? :o)

06.09.2010 09:02:00 | pamp_elka

...A pak přišla kráva. Nebo jelen, už nevím.... Každopádně se tomu ta louka moc líbila, samé měkké šťavnaté bylinky......A zvíře papalo a papalo, a do půlnoci byla louka spasená...A zvíře spokojeně zatroubilo a s plným bříškem odkráčelo do lesa....................Hohoho, milé děti, už víte, proč mají bodláky trny????

P.S. Akácie je maj taky, a žirafy....je okusujou a je jim to fuk.

06.09.2010 08:44:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí