3333 metrů

3333 metrů

Anotace: + 15

Co dělat v nadmořské výšce, když se vám chce srát?

Neustále na to myslím. Je to určitě to kuře, které jsem snědl v základním táboře pod Mount Mckinley. Proč jsem ho jen jed. Ale když tak vonělo.

Ta krásná žena s obličejem asiatky. Boky které se vlněly při podříznutí mladého kuřátka. Vidím to i v téhle výšce, jako kdybych stál dole v Tepe.

Myšlenka na krásnou ženu z bivaku odchází. Neustále narůstá převaha kuřete. Ještě že už není v takovém objemu, jako dole.

Nadívané kuře po indicku.

Co bych dal za indický záchod s výhledem na Gangu. Vlastně když nad tím přemýšlím, u Gangy nemáte jiný výhled pří sraní než vodu.Jste přímo součástí toho, kam to pouštíte.

Proč to nepustím tady? 3000 metrů to je už dost vysoko. Ne ještě to vydržím!

Možná že se kuřátko zasekne svým křidýlkem o střevní stěnu. Dost nepravděpodobná skutečnost, protože masíčko od kosti jsem odkusoval poctivě. Kosti padly do tlamy velkého bernardýna. Proto se domnívám, že mi kost na břicho netlačí.

Když trávíte jedno celé kuře a zapijete sedmi, možná osmi, plzeňskými dvanáctkami udělá to asi pěknou kaši v žaludku. Stačí být jeden večer na party. Ráno přichází běh na záchod.A ta spoušť potom. Kolikrát musím brát zvon.

První výstup na krásnou nebeskou horu. Kdo by nechtěl vykráčet až na špíčku takového vrcholu. Rozklepaná kolena a hovno v zatáčce jsou na denním pořádku, při pohledu na stoupající horu stěnu směřující do mraků. Ze spodních pater nevidíte nahoru. Můžete jen spatřit černé tečky stoupajících horolezců.

Proč? Proč se neustále ozývá kuře plavoucí v pivě. Už bych si znova nedal.

Nikdo mi nepověděl před výstupem, co mám jíst nebo pít.

,,Co prosím? V kuřeti bylo kari?´´ To se nemělo stát. Hned co mi pověděli, je mi hned hůř. Vím, jak to bude vypadat,až všechno půjde ven. Musím držet.

Když jsi představíte, jak by vám bylo, kdyby jste snědli tucet pálivých chilli papriček. Je to hrozná představa. Je to hrozná představa,ale je ještě něco horšího.

Paprička projde trávícím traktem a pokud se ne stráví, jde přes řitní sliznici. Tam udělá špatné věci. Zlé věci. Mluvím o tom právě proto, že vím co mě čeká.

3333 metrů nad mořem. Je jasná obloha. Krásné místo, kde už si hrabu díru do sněhu. Nikdy jsem nesral na tak nádherným místě. TEĎ. To už je to venku? Čekal jsem něco jiného. To je krása.

Kluci vy jste mi lhali. Nebylo v kuřeti žádné kari.



ALE TEN VÝHLED…..
Autor mára s, 06.06.2011
Přečteno 542x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí