Magická cesta životem

Magická cesta životem

Anotace: tak tohle dílko se bránilo vloženi na můj blog www.Ladypilgrim.blog.cz , že by magie?

Magická cesta životem

Kdysi, když byl mlád, předpověděla mu vědma, že bude nesmírně bohat, a tak se vydal na cestu za bohatstvím.

Jednoho dne starý muž procitl ze svého snu a vzpomněl si na vše, co ho kdysi potkalo.

Bylo to tak dávno, co měl cíl. Chtěl být moudrý, zdatný bojovník ve službách cti a spravedlnosti, to bylo ještě před tím, co potkal starou vědmu.

Jak léta plynula, zapomínal na svůj sen,
na to čím chtěl být.

Jeho cesta se klikatila. Hledal štěstí v pochybných příslibech bohatství, hrál snad všechny hazardní hry, které poznal.
Chtěl být bohatý a zabezpečit svou rodinu.
Čím více hrál, tím více prohrával a místo, aby jeho rodina byla zabezpečena, trpěla chudobou.
Zadlužil dokonce svou rodinu tak, že ji vydal do otroctví bank, které lačně bažily po jakémkoli jejich příjmu.

Pak štěstí hledal na dně sklenky, pomáhala mu zapomenout,
aspoň na chvíli, jenže zas nečinil svou rodinu šťastnou,
ohrožoval ji svou náladovostí a děti měly hrůzu z toho, jak tatínek přijde domů.
Dokonce už některé z dětí si přály jeho smrt, protože to bylo k nesnesení, když v noci hulákal a sprostě nadával mamince i jim.

Starý a unavený muž zas potkal na své cestě vědmu. A rozkřikl se na ní, že to co mu slíbila, nikdy nedostal.

Ona se jen smutně podívala a řekla: ,, Měl jsi to největší bohatství na světě.....RODINU."

¦¦¦

Všem přeji poznat pravé poklady života
Autor Lady L, 27.06.2011
Přečteno 649x
Tipy 1
Poslední tipující: khantengri
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí