Pes nejlepší přítel člověka

Pes nejlepší přítel člověka

Anotace: Tohle by lidem mohlo promlucit do duše

PES NEJLEPŠÍ PŘÍTEL ČLOVĚKA





Někteří majitelé si koupí psy a pak se o ně nestarají
Když se o své mazlíčky nedokáží postarat, raději by si je neměli ani kupovat !

Ale můžu dokázat, že pes je přítel člověka!

Jednou jsem šel takhle z práce a uviděl jsem krásného vlčáka .Byl opuštěný, vyhladovělí a špinavý, toho psa jsem si vzal domů dal mu nažrat , vykoupal jsem ho, vyčesal a udělal jsem mu z pár dek pelech, který byl teplý .Venku padal sníh a ten ovčák se na mě tak roztomile koukal, ale věděl jsem, že takový pes bude také hodně stát a proto jsem raději zavolal mému příteli Patrikovi, který pracuje v útulku .Bylo ráno a Patrik si přijel velkým vozem pro toho roztomilého ovčáka .včák nečině stál ve dveřích a nikam se nechtěl hnout, koukal smutně na mě lvími lesklýma očima a kňučel,bylo mi ho tak líto, pohladil jsem ho dal jsem mu pro štěstí malého plyšového méďu a šel.Bylo mi najednou tak prázdno ,šel jsem raději uklidit celí dům. O měsíc později nemám žádnou správu o tom vlčákovi a proto chci zatelefonovat Patrikovi co sním je, ale nemám signál jsem jen 6 bloků od toho slavného útulku a tak jdu zasněženou cestou a vcházím na ten velký rybník a jak tak jdu najednou se to po de mnou propadá mám jen 4 minuty abych zadržel dech a nepromrzl na kost .Ten ovčák začal škrábat zámek a Patrikovi utekl z útulku Patrik se za ním rozběhl přes těch 6 bloků co předními bylo scházelo mi už jen 1 minuta už jsem nemohl byla mi zima a voda mě stahovala dolů ke dnu viděl jsem už jenom černo nad sebou a cítil jsem jak se mi oči zavírali v tu ránu jsem si vzpomínal co jsem za celý ten rok prožil a tu horší chybu sem udělal, že jsem toho ovčáka dal pryč, kdybych mohl tak ten čas vrátit zpět .Ovčák se vrhl do vody a Patrik je zmaten volá záchranku ten úžasný nejúžasnější pejsek mě vytáhl až k samotnému břehu, určitě to musela byt velká dřina cítil jsem hrozný chlad po svém těle a také sem cítil jak mě ten ovčák líže byl to opravdu krásný pocit, i když jsem byl podchlazený myslel jsem, že jsem už v nebi .O pár hodin později už mě pustili z nemocnice utíkal jsem plný radosti do zverimexu nakoupit vše pro psa a také sem se radil jaké jméno dat tomu vlčákovi .Doma jsem to zútulnil a čekal na Patrika ,Patrik přijel s mím vlčákem který mi zachránil život to by jiné zvíře možná neudělalo .Vlčák se rozběhl proti mně a já proti němu jako nějakém filmu tak sem ho silně objal byli jsme veselí oba ,s Patrikem jsme bádali jak to vycítil že jsem na okraji smrti je to záhada třeba je to instinkt a věřím že by to udělal každý pes kdybyste měli silné pouto k sobě .
Udělal by to kdy by jste byli v jakémkoli nebezpečí .Dostal jméno Luck znamená štěstí ,pro každého je jeho pes vijímečný jsou zkrátka jedineční ?
Autor katkacokolada, 21.07.2011
Přečteno 852x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí