Oko boty bláto ruce polévka

Oko boty bláto ruce polévka

Anotace: Sado maso - pohádka s předpovídatelným koncem, průběhem i pointou.

Ruce bláto oko
Jde oko na procházku a potká boty a ptá se? Je mi od země strašná zima, nemohli byste s tím něco udělat. A boty oko rozšlápnou, to aby mu nebyla zima.
Rozšlápnuté oko v blátě je naštvané, že neřeklo ruce, které šly také opodál, co však nadělá když už se tak stalo.
Uběhla hodinka a jdou okolo jiné ruce a ty rozšlápnuté oko z bláta vydolují.
Oko má evidentní radost, že se ho někdo ujal a těší se co bude následovat.
A co myslíte, že se dělo dál milí čtenáři?
Nebudu Vás déle napínat, oko ruce vzali domu, tam ho dali na stůl.
To vám byla pohodička no darmo mluvit.
Na sporáku se hřála voda a oko se těšilo na polévku, jaká asi bude? Ptalo se samo sebe.
Já jen nemám rádo ty mastné s okem.
To to voní, už se oku zbíhali sliny.
Když se nad hrncem objevila pára, ruce se natáhli po oku, a kde myslíte, že skončilo?
V polévce.
Autor umělec2, 10.02.2006
Přečteno 1395x
Tipy 6
Poslední tipující: Rezkaaa, Quigleika, takova, Bíša, Judita
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (9x)

Komentáře

nevím kdy se přestanu smát:-)a to je teprve 8.52:-)

08.01.2010 08:53:00 | Quigleika

hororová?

17.03.2009 20:12:00 | takova

No jo, to jsou ty náhody...a s tím "byste" nic nedělej, máš to správně ! časuje se to takhle:já bych, ty bys, on/ona/ono by, my bychom, vy byste,oni by ...jestli někdo píše : by jste - tak to píše špatně!!!stejně jako my bysme !!!

01.06.2006 19:19:00 | Mara*

dobré chutnání a bez povídání:o))))To je tak ujeté, až jsi mě rozesmál:o))Sann

10.02.2006 21:09:00 | Sunny

Ty jo, tys mě teda vzal :-) A vůbec mě nenapadlo, že by se ti mohl nějak závažně nelíbit ten koment, jelikož se ti aspoň podařilo mě rozesmát, když jsem to četla, a to díky tý šílený interpunkci (FAKT nic ve zlym!):-D... Jinak díky za komentáře, na to, že si mě chtěl přinejmenšim nepochválit, si vzal dosti jiný směr :-)))

10.02.2006 15:25:00 | Králík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí