Adélka a smrt

Adélka a smrt

Anotace: Byla jsem smutná a nudila jsem se

Sbírka: Adélka a smrt, Úvahy které asi nedávají smysl

Byla jedna holčička byla velice malá když se to stalo.Stalo se to že přišla o rodiče.Každý se ptal jak se jim to stalo.Nechtěla o tom mluvit ale jedné své kamarádce to řekla.Stalo se jim to když Adélce bylo asi tak pět let a viděla je umírat.Přišel zloděj ale zvrtlo se to a on je zastřelil.Malá u toho byla ale zloděj jí neviděl ale aby Adélka neslyšela jak rodiče trpí raději si zacpala uši nemohla to poslouchat ani se nato dívat jelikož byla slepá.Když domů přišla policie tak Adélku našli.Dali ji do dětského domova ale Adélka byla moc malá nato aby si tak rychle zvykla snažila se utéct mockrát ale nešlo to pokaždé ji chytly.A když už nebyla k zvládnutí a byla větší poslaly ji do polepšovny a jak tak rostla stávala se horší a horší.Když byla dospělá museli ji pustit.Adélka už nebyla ta malá a nevinna holčička ale byla to nevděčná holka která byla poznamenaná z dětství už nikdy se s nikým nebavila nikomu nevěřila a byla uzavřená do sebe.Po pár letech už to nevydržela a a ublížila si až jí to stálo život.Nikdy nesmíte tahat minulost do přítomnosti špatně to končí.
:( :( :(
Autor NaTiIkK, 21.09.2011
Přečteno 670x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí