Zrůdná princezna

Zrůdná princezna

Anotace: Učitelka nám jednou zadala úkol, že máme napsat pohádku, tak jsem ji napsala =o)

Kdysi dávno, bylo na jedné malé planetě království. V tomto království žil mladý následovník trůnu, který byl tak trochu poseroutka.
Jednoho dne do hlavního města přilétli mimozemšťané a chtěli planetu ovládnout. Princ, jehož oči měly blankytnou barvu, vlasy měl černé jako uhel, šlo na něm i vidět, že chodí do posilovny, utekl do sklepení a tam se zamknul v naději, že ho zde nenajdou. Jenže našli a unesli na svou planetu.
Po deseti letech tudy prolétala brýlatá, zrzavá, tak trochu už plešatá, pihatá, šilhající, tlustá, při své výšce sto padesát centimetrů vážila asi „jen“ sto dvacet kilogramů, no prostě strašně škaredá princezna. Při svém vzhledu měla obrovskou odvahu, ne vylézt ven, ale zabila už asi dvacet pět draků sedmihlavých. Hermenegilda, tak se tato šereda jmenovala, uviděla fotku krásného mladého muže. Proběhla celé království a dozvěděla se o jeho strašném osudu. Rozhodla se ho zachránit.
Naskočila na svůj létající vysavač a letěla na planetu X. Jakmile zde dorazila, uviděla malá chlupatá stvoření, tvářící se velmi mírumilovně. Byla však na velkém omylu, tito chlupaťoučcí Gremlini byli krvelačné zrůdy.
Princezna vytáhla laserovou foukačku a svým smrtícím dechem všechny Gremliny vyvraždila. Po snadném vítězství běžela vysvobodit prince.
Otevřela dveře v dvě stě padesát metrů vysoké věži. Jakmile ji šlechtic uviděl, tak se zděsil. Pohled na Hermenegildu byl strašlivý, něco tak zrůdného v životě neviděl. Myslel si, že je to snad vůdce Gremlinů. S hrůzou v očích vyskočil z okna.
Ořu pádu si vzpomněl, že má padák. Rozevřel jej. Na zem dopadl v pořádku. Jaké však nastalo v princově hlavě zděšení. Když uviděl jak se na něj velkou rychlostí řítí živá hora sádla. Princezna totiž nesnesla pomyšlení žít bez své lásky, jež byla samozřejmě jen platonická.
Hermenegilda na něj dopadla a rozplácla jej. Z obou zbyl jen mastný flek.
Když vás tedy bude chtít zachránit tlustá ošklivá princezna a vy vyskočíte z okna s padákem, vždy hned po dopadu utíkejte pryč. ať z vás nezbude jen mastný flek.
Autor Grecninka, 27.11.2006
Přečteno 518x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je dobře, aspoň ze tebe nezbyde mastný flek =o)

15.09.2007 19:14:00 | Grecninka

ok, budu se tím řídit :-)

15.09.2007 16:09:00 | blue

Super pohádka, opravdu jsem se zasmála :-) Dost mě taky pobavilo neobvyklé ale originální jméno princezny ;-)

09.01.2007 17:49:00 | piškotek

Zdar, až na některé větné chyby to je fakt dost dobré, jednoduché, přímočaré, nehrající si na vážnou literaturu, což je základ dobrého čtiva. Díky :-)

29.11.2006 19:26:00 | Jan Matúšek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí