Princezna s nejkrásnějšíma očima

Princezna s nejkrásnějšíma očima

Anotace: Každá pohádka začíná princeznou, ale co princové?!

Sbírka: Pohádky o obyčejných věcech

Každá pohádka začíná princeznou, ale co princové?! Chudáci. Jsou věčně až na druhém místě. Proto tu budu psát o trápení prince. Žil, byl jeden princ. Tedy samozřejmě jich bylo víc, ale já vám povím pouze o jednom princi. Princ si nemohl stěžovat téměř na nic. Byl bohatý, byl oblíbený, podle měřítek dam byl krásný. Díky velké univerzitě, byl i velmi chytrý. Právě proto věděl, že jeho manželkou nemůže být jentak někdo. Princ už došel věku, kdy by se měl oženit, ale oženit se není zase tak lehké jak by jste si mysleli. Jde o fakt, že princ s tolika výhodami je žádaný většinou princezen.
"A tomu říkáš trápení?" si určitě řeknete. Haha, jenže jak si má člověk vybrat z takové spousty krásných princezen? Princ byl opravdu chytrý, a tak do rána přišel na způsob, jak si vybrat tu správnou princeznu. Princ míval maminku. Jeho maminka měla ty nejkrásnější oči, a tak si řekl, že dokud nenajde princeznu, která bude mít krásnější oči, než jeho maminka a zároveň bude rozumná, soudná, sečtělá a krásná, neožení se. Princ oznámil, že se bude konat bál, během kterého se s každou z princezen seznámí a zjistí, zda splňuje jím stanovené požadavky. Za princem přišla spousta princezen. Spousta z nich byla krásná a dokonce i chytrá, ale žádná z nich neměla takové oči, jaké by prince zaujali hned na první pohled. Večer plynul a princ stále neměl vybráno až na řadu přišla další princezna. Princezna byla z dalekých krajin až z druhého konce světa. Když ji princ pokynul, aby přišla, že je na ní řada, tak se před princem uklonila a podívala se na něj. Princ se do jejích očí ihned nezamiloval. To, co ho zaujalo, byl její krásný úsměv. Plné rty, rudé jako růže. Když se jí pak podíval do očí, úplně oněměl.
"Jak se jmenujete?" vykoktal princ.
"Anička" řekla a úsměv se na princeznině tváři zableskl. Z pod plných rtů vykoukli bílé zuby.
"To je hezké jméno."
"Děkuji princi..."
"Smím vás požádat o tanec?"
"Samozřejmě" Princ potom netančil s žádnou jinou, než s princeznou, která ho tak okouzlila. Během tance z ní nespustil oči.
No a tak se princ oženil. Jak už to bývá, přiletěl čáp a přinesl jim kupu děcek. Všichni byli štastní. Prostě - Happyend.
Autor Mandi, 13.01.2013
Přečteno 1126x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí