Zdravé pohádky...

Zdravé pohádky...

Anotace: Doporučuji interaktivní setkání s inspirací...:)

http://www.youtube.com/watch?v=NyUwfehm0MU

 

Knížka pro maminky a tvořivé děti. Na hřbetě reality přináší hravou fantazii, slovem provázený soubor humorných pohádek a situačních básniček. Pohádkový tatínek svou pěstitelskou péčí o zahradu dětství osazuje vlastními dětmi pohádky, komunikuje s dětmi, a tak vzniká interaktivní knížka. Pro maminky navíc ochucená stroužky emocí. Interaktivním způsobem psaná knížka se odlišuje od běžné produkce hned několika rysy: Podprahovým poselstvím čtenářům nabízí doteky inspirace a tvořivého ducha, motivaci k výuce českého jazyka, nabídku k osobnímu rozvoji a poučení.

 

Už vyšla, a to je to hlavní....

http://www.kosmas.cz/knihy/183301/zdrave-pohadky-z-vlastni-zahradky/

Autor Michal Dunda, 08.06.2013
Přečteno 1036x
Tipy 5
Poslední tipující: Radhuza, Aťan
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mohu se zeptat, pro jak staré děti je knížka určená? :)

08.06.2013 13:39:14 | kolemjdouci

Ještě k dotazu: Radil jsem se pro který věk je kniha nejhodnější. Tak pro děti od pěti do 12 let. Ovšem, každý si v ní pro sebe mnohé najde. Pohádky jsou nenásilně poučné, víc než většina děl na Literu. Pro dospělého čtenáře je mnohé a současné, jinak dětem skryté (od lásky přes každodenní životní situace až k politice).
Např.: Jak mlží plži nebo Slimák, sex a hudba.

A hlavně, kdo chce psát tak, aby text obstál sám o sobě měl by si ji přečíst. (Především interaktivní doprovodné texty). Styl je trochu Nezvalovský, ale každému má co říct. Ukazuje moje fígle jak z jednoho slova rozbalit pohádku, básničku apod.

11.06.2013 18:35:13 | Michal Dunda

Doporučuji od deseti let. Ale je psaná pro všechny i pro dospělé. Každý si najde něco pro sebe. Dokonce i mladí tvůrci tam mohou najít pár dobrých momentů, pro které stojí za přečtení. Díky za dotaz.

08.06.2013 20:36:32 | Michal Dunda

Jak jsem zmerčila titul, hnedka jsem si vzpomněla na Svěrákův "proslov" před Dlouhým, širokým a krátkozrakým. :-P

08.06.2013 13:03:05 | muchomůrka bílá

Např. Geneticky upravené pohádky - vypěstované kdovíkde - by neodpovídaly charakteru knihy. Až si ji přečteš, pochopíš proč tak dlouhej název. Uvnitř je pravý opak. (viz. Vosáci) Osobně ji doporučuji i všem tvůrcům na literu, kteří natahují čtyřverší na několik slok. Jistě bych našel atraktivnější název, ale ne vhodnější. Dík za připomínku.

08.06.2013 20:53:45 | Michal Dunda

stačí porodit dvojčata, a inspirace se jen sype! :-)))

08.06.2013 11:55:48 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí