14.4.15

14.4.15

Anotace: Pohádka, kterou ´sem napsala asi před deseti lety :)) záměrně ´sem nic neupravovala

Žofie a Herbert

Bylo nebylo, v jednom městě, v jedné čtvrti, v jedné ulici, stála popelnice. V té popelnici bydlela krysa Žofie.

Žofie byla velice spořádaná krysa. Byla velice čistotná, a tak si před každým jídlem uvazovala bryndák se slonem, který dostala k loňským narozeninám. Bryndák byl vždy jejím snem.

Byla samotářka, proto v popelnici žila sama. Vyhovovalo jí to. Beztak u ní bylo pořád veselo. Její krysí rodina jí chodila skoro každý týden navštěvovat. Žofie byla se svým životem spokojená. Ale jednoho dne, se něco změnilo.

Žofie byla pozvaná na debůžo u sousedů Fretkových. Oblékla si své nejlepší šaty a náhrdelník ze sýra a směle se vydala k Fretkovým. Zábava byla výborná. Všichni se skvěle bavili. A věřte nevěřte, Žofie, ta naše samotářka samotinká, se nám zakoukala. Tím šťastným byl krysák Herbert. Bydlel v popelnici na druhé straně města. Tito dva po sobě celý večer koukali a nakonec se Herbert osmělil a pozval Žofii na skleničku do své útulné popelnice.

Byla vlahá, teplá noc. Kouzlo večera udělalo své. Neskončilo jen u pouhé skleničky krysího vína. Žofie u Herberta přenocovala. Prožili vášnivou krysí noc.

A za devět krysích měsíců se jim narodila krásná krysátka- Herbert junior, Pepsi a Jogurtoš. Obě popelnice spojili dohromady a žili šťastně krysím životem.

A jestli je ještě někdo nechytil do pastičky na krysy, tak tam žijí dodnes

Autor bipolárník, 14.04.2015
Přečteno 597x
Tipy 2
Poslední tipující: Krahujec
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí