Obraz Dorijány Kterej

Obraz Dorijány Kterej

Anotace: Bůh svobody slova umírá

Obraz Dorijány Kterej

Jmenuji se Dorijána Kterej.
Narodila jsem se v průzračném jezírku poblíž kterého se kdysi nakláněl slavný Narcis.
Nijak mě nepobuřuje, že se následně v jezírku utopil samou pýchou nad svým vzhledem.
Bylo to totiž dávno předtím, než jsem se tam zjevila Já. A jak jistě dobře víte, tajuplné okolnosti místa zrození se v životě počítají, i když já jsem jenom ryba a občas mi poťouchlý duch Narcise kazí vodu.
Nejsem jenom obyčejná ryba v obyčejném jezírku. Skrze dno se každý den dívám do celého světa a lákám lidi na vějičku. Mám ráda společnost všech a každému ukáži po čem jeho srdce touží.

Jednoho dne mne navštívil Adam, krásný zlatovlasý mladík, který nevěděl po čem vlastně jeho srdce prahne. Vyptával se na Evu a zahradu a hada. Začala jsem psát hesla ploutvičkou do písku na dno jezírka. Adam mi nahlížel přes rameno a viděl jak se dno jezírka propadá a ukazuje mu příběhy, které se teprve stanou. Ohromen tímto výjevem mne chytil za ploutvičku a začal psát svůj osud do dna jezírka.


Jsem zajatec a toto jsou má poslední slova, bůh svobody slova "Internet" umírá...

Autor Papagena, 31.10.2015
Přečteno 579x
Tipy 5
Poslední tipující: CoT, enigman, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to abych si pořídil rádio...

02.11.2015 15:04:44 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí