Tajuplný Vesmir

Tajuplný Vesmir

Anotace: Malicka hra pro deti i pro dospele hraji: Slovacky princ a sohajka vecernice...

...Zadní světla stěna projekce hvezdne mapy oblohy v popředí astrolab a stolek s psacím stolem inkoustem kalamarem se zelenym inkoustem a starým zazloutlym papírem - v dálce zrušena ambientni atmosfericka hudba s nádechem psychedelicke amplitudy nižších teplých basových odstínů.

Hlas vypravěče nad pódiem

' byl jednou jeden princ a ten měl dáno do vinku nesmirne zrno údivu a uměl nekonečné žasnout nad zázrakem života a vesmíru v nitru pěstoval poezii a hudbu a zajímala jej budoucnost hvězd a našeho lidského rodu'...

'Tento malý slovacky princ byl z rodu zvidavych snilku a velmi v hloubi sve duše badal nad tím odkud se vzaly všechny hvězdy a odkud přicházíme my když jednou jsme nebyli a nebylo nic a nyní jsme my a je i všechno kolem nás'

'Všechno kolem bylo napohled jako odene do světla a pruzracnosti a všechno co se hledalo uvnitř květu pod nebem se v blízkosti prince nakonec našlo a nás to tak paslo stejnym osudem ke štěstí'...

'Malý slovacky princ mel rodinu na jednom malém ostrove ale v ranem věku osirel a byl vychováván učením sionskych mudrců kteří jej vychovali a vnukli a probudili v něm velký zájem o přírodu a vesmír'...

'Vzdy si nad hladinou jezera kladl nějakou obzvlášť silnou otázku ktera v nem dlouho plula jako nezjevna a probouzela se k životu cele dny a noci az dostala jasný tvar a s ni přicházeli i první odpovědi ve kterých rozkryval mnohe ze záhad jež před nim nikdo neodkryval nebot zde ani nikdo nezil takový jako on'...

...'

'Když se Ti dva poprvé potkaly pod rozkvetlou třešní jeho otázky a myšlenky ji uchvacovaly a jemu zas učaroval její šarm a něha jakou projevovala ke květinám a všem zivym bytostem které mela tolik v lásce'

'Sohajka mela tajuplne tajemství a srdce plné sojci energie v tom jakou moc uchovaval její první polibek který mela darovat tomu kdo získá její srdce'

'Na jedné z hvězd zila sohajka vecernice a on ji měl osvobodit z její kletby kterou pro ni osud přichystal osud ten si zahraval s její naději ze ji jeste kdy někdo osvobodi z planety vecneho mrazu a stinu'...

'Pokud by polibek dala tomu nespravnemu vse by se obrátilo v nivec a rad i vesmír nebyl rad ani ten kdo to vse vytvořil by nebyl rad'



---
Autor Happyyz, 19.05.2016
Přečteno 626x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nedostatek "chleba a vody" pro většinu lidstva? :-))

19.05.2016 14:20:21 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí