Pohádka o jarním sluníčku

Pohádka o jarním sluníčku

Anotace: ***

Vykouklo sluníčko za bílým obláčkem, který plul po modré obloze. Sluníčko se protáhlo, zamrkalo a usmálo se na svět. Letos nastal jarní čas nějak brzy, ale kytičky už vykukují z hlíny, ptáčci začínají zpívat tak se sluníčko dalo do práce. Rozzářilo se na celou oblohu, zahnalo obláčky a začalo pomalu prohřívat zem. A jaro může začít.

Další den však bylo pošmourné ráno plné mraků a sluníčku dalo moc práce najít aspoň skulinku a nakouknout na svět. Mraky měly však převahu a tak sluníčko raději nabíralo síly, aby mraky přemohlo další den.

A skutečně, další ráno se sluníčko plnou silou nadechlo a mraky se polekaly a na mnoha místech se potrhaly a sluníčko s úsměvem posvítilo na nový den. Všimlo si, že ptáčků i kytiček zase trochu přibylo, objevilo se i několik berušek, které také zvědavě nahlédly, jestli už je dost teplo aby se mohly proletět. A tak jaro pokračovalo.

Brzy se všechno začalo zelenat, bzučely včelky a bylo stále tepleji. Sluníčko z jasné oblohy sledovalo jak se mu práce daří a spokojeně se usmívalo, protože jaro je tu.
Autor Jarka, 06.03.2014
Přečteno 13392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké

06.04.2021 10:42:37 | Okdds

Velmi dojemné, něžné, řekl bych... pro děti... (kýč je nedílnou a neprávem zavrhovanou součástí umění). Prostě krásné. Kdyby takto psalo víc lidí, viz třeba chlapi. Vy ženy máte na rozdíl od většiny nás, mužů, nastláno na růžích. A my by sme se vám měli poklonit...

06.03.2015 00:24:13 | Baphomet

Děkuji.♥

03.04.2018 08:33:30 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí