Gumídci méďové

Gumídci méďové

Anotace: Ten co měl největší prsa, nebyl muž ale... Ta největší krasavice z vesnice.

Už jako čtrnáctiletá byla vyvinutější postavy než ostatní soukmenice. Tenkrát to však dělaly ty kapesníčky. Nejednou se jí ostatní smáli, když vylezla z bazénu a papírky se jí rozpustily a lepily se jako snople po celém těle.

"Věruško, kolikrát jsem ti říkala, že ty papírové jsou na hovno," bědovala babička.

"Věruško, ty potřebuješ kapesníčky? Ale ale, počkaj, do podprdy bys chtěla, to ti to bodaj aj zašiju. Já už sem 20 let nevyzkušala provlict jehlum nit. Ché, jak za mlada, jak su byla ožrala," konstatovala prababi.

Věruška neunesla úchylné poznámky na své tělo a rozhodla se... najít knihu Sex a dospívání.

"Ne!" Zařvala, když zjistila, že po naučné knize zbyl jen obal, který ukrýval ještě kouzelnější knížku - Malého prince.

"To podstatné vidíš srdcem, Malý prnci," pověděla liška.

Ano, pomyslela si, vše má i svou druhou stránku. A já, já mám prsa velká, když se na ně dívám od srdce.

Malý princ ji přivedl na jiné myšlení, zásady - a kapesník použila už jen jednou, když jí na podzim odkvetla růže. Tu kterou si ochočila. Tu, ke které cítila zodpovědnost.

Kvůli ní se naučila nastavit video, aby jí neunikl jediný okamžik. Ale dnes... to byl poslední díl a její život ztratil smysl.

FUJ! STOP! Ehm..

A pak se divte, když to chlapi nevidí až tak od srdce.
Autor Histes, 04.06.2007
Přečteno 1994x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

zajímavé jen nechápu proč se to jmenuje Gumoví Medvídci...

13.08.2007 20:00:00 | BadGirl

Chlapy to vidí něčím jiným a taky tím i myslí:DD Hehe hezký příběh

02.07.2007 21:25:00 | Vlkča

... tak jo Histíí ...
Tak tohle je dilema ... jak hluboce nechat ovlivnit ...
svou přirozenost ... a přirození ...
... když tělo ..-. by chtělo ...

*- ... jo hluboký jako život sám ... když se šine k výšinám, ...
nebo k hlubinám ... což je v podstatě totéž ... a v konečném výsledku jedno ... .

26.06.2007 19:00:00 | HarryHH

Napsal jsi to originálně, tak jsem tomu porozuměl...

24.06.2007 15:14:00 | Bíša

pro ty, co nerozumí, povídka by měla znázorňovat duševní vývoj od vycpávání podprsenky, doby poznávání (Malý princ) až po konzum lacných seriálů... A typicky hospodský závěr chlapa, že kozy su důležité.. Bodejť ne, pokud nic jiného nemá. (Například rozum)

Možná to je trošku perverzní, ..... Super díza! Voe tyo toe maso.

04.06.2007 23:40:00 | Histes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí