Dítě

Dítě

Anotace: Dítě a jeho anděl

Bylo jednou jedno dítě připraveno, že se narodí.
Jednoho dne se to dítě ptalo Boha: “Slyšelo jsem, že mě zítra posíláš na zemi?”
Ale jak tam budu žít, když jsem tak maličký a slabý?”
Bůh odpověděl: ”Mezi mnohými anděly, vybral jsem jednoho pro Tebe.” Ona Tě bude čekat a starat se o Tebe !” “Ale,” ptá se dítě “tady v nebi nic nedělám jenom si zpívám a směji se. To je to, co potřebuji, abych bylo šťastné.”
Bůh řekne: “Tvůj anděl Ti bude zpívat každý den. A budeš cítit lásku svého anděla a budeš šťastné.” A dítě odpovídá .. “Jak budu rozumět, když mi lidé říkají, že nemluvím jejich jazykem?”
“ Jednoduše”. odpoví Bůh. “Tvůj anděl Ti bude povídat ty nejlepší a nejsladší slova, které jsi nikdy ještě neslyšel a s velkou trpělivostí a pozorností Tě Tvůj anděl naučí mluvit.” Dítě pohlédlo na Boha i řeklo: “A co mám dělat, když budu chtít mluvit s Tebou?” Bůh se pousmál na dítě a odpověděl: “Tvůj anděl Ti spojí ručičky a naučí Tě, jak se prosí.” Dítě promluví: “Slyšelo jsem, že na zemi jsou zlí lidé … kdo mě ochrání?” A Bůh obejme dítě a praví:
“Tvůj anděl Tě bude bránit i za cenu svého života!” Dítě smutně pronese: “Ale nikdy už Tě neuvidím!” Bůh obejme dítě: “Tvůj anděl Ti vždycky bude vyprávět o mě a naučí Tě způsobu, aby jsi se mi přiblížilo, i když já vždycky budu s Tebou.”
V tom momentu zavládl klid v nebi, ale už se mohly slyšet hlasy ze země. Dítě se v rychlosti něžně zeptalo “Bože, když už teď musím jít, řekni mi alespoň jméno mého anděla!” Bůh odpoví: “Jméno Tvého anděla vůbec není důležité, Ty mu budeš říkat ...
“MÁMA!"
Autor Janana, 19.10.2007
Přečteno 748x
Tipy 3
Poslední tipující: Tomama, folder
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí