O smutné mořské víle

O smutné mořské víle

Anotace: Nevím... jestli chcete tuhle pohádku opravdu pochopit, zahleďte se do tmy a pusťte si Day without rain...

Byla jednou jedna mořská víla...
Neměla sestry,otce ani matku,bloudila po moři neočekávaná a nechtěná. Hledala jen někoho,kdo by ji měl rád,ale nacházela jen nechápavé lidi,znečištěné vody a spoustu jiných špatných věcí. Kdysi tu byl někdo kdo ji hluboce miloval. Byl to smrtelník,krásný jako mladý bůh. Každý večer se scházeli na pláži a byli spolu. Nic nedělali,nemluvili,byli štastní že můžou být spolu.
A pak přišla válka,která byla krutá. I její milý musel odejít se zbraní v ruce a žalem v srdci. Poroce byla bitva dobojována. Válečníci slavili. Až na jednoho jediného,který tak moc chtěl žít....
Od té doby chodí se slzami v očích a bez smyslu života.
Jednoho dne zahlédla postavu - známou. Rozeběhla se za ní a byl to on. Usmíval se a ona byla šťastná. Chytila ho za ruku a v tom si uvědomila že odejde ze smutného světa,plného válek a krveprolití.
Objala ho a pak s ním šla pryč...dál...tam kam nikdo živý nesmí...
Autor Mitzi, 05.11.2007
Přečteno 926x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí