Princ na bílém koni

Princ na bílém koni

Anotace: Pokud se nebude líbit, moc se omlouvám je to moje první pohádka...

Žil - byl za devatero horami a devatero potoky princ na bílém koni. Jeho údělem bylo cestovat po světě a reagovat na touhy ohledně ideálu všech žen. Proto vypadal pokaždé trochu jinak. Prostě kopíroval požadavky děvčat ohledně toho "pravého". Na zvoleném místě se zdržoval pouze do doby, než se ukázalo, že vysněný chlap je zase jenom obyčejný moula, rváč nebo ožrala, s kterým se nedá vlastně žít. Rozchod potom prožíval společně se zklamanou dívkou. Když vše skončilo, opět cestoval tam, kde byl toužebně očekáván, aby absolvoval další kolotoč citů. Někdy se mu ale stalo, že přijel pozdě a jeho pozici obsadil někdo, kdo se mu silně podobal. Pouze s tím rozdílem, že tamten byl "ten pravý“. Na těchto místech pobýval strašně rád, protože věděl, že ho tady vlastně nikdo nepotřebuje.
Pochopitelně i na našeho prince dolehla změna doby. Dávno už necestoval jen na bílém koni. Snažil se vyhovět jednotlivým dívčím přáním a snům. Občas přijel v kočáru, někdy si na tu dlouhou cestu vzal poslední model auta nebo letadlo od nejmenovaného výrobce. Podle situace také přizpůsoboval i oblečení. Jeho chování a vystupování bylo bez jediné chybičky. Ve dne i v noci zachraňoval nevinné dívky ze spárů zla a nebezpečí. Záleželo jenom na fantazii dotyčné. Nikdy nepřicházel obyčejným způsobem, žádná si zatím totiž ještě nepřála, aby její princ třeba jenom zaklepal na dveře a vstoupil jí do života bez lesku a klamavých cingrlátek. Vždy byla nějaká ta vize, jak to všechno bude krásné až se "on" objeví. Kdyby tak všechny ženy věděly, že zrovna po tom princ touží ze všeho nejvíc. Do této představy se zahleděl tak silně, až začínal být trochu sobecký. Zapomínal, z jakého důvodu je mezi námi, a tím způsobil, že spousta dívek se "prince na bílém koni" za celý život nedočkala.
Z vyprávění lidí zjistil, že i muži mají jakousi vysněnou "princeznu". Snesli by pro ni modré nebe, nedbali by překážek a nebezpečí pro získání její přízně. S hrůzou poznal, že ona se úplně podobá všem těm ženám, které potkal. Došlo mu, že vlastně dělá práci za chlapy. Přitom je stačilo šikovně nastrčit správným směrem a všechno, co podnikal pro splnění ženského přání a touhy, mohli provést oni. Princ by se jen klidně díval a občas nenápadně pomohl. A protože měl spoustu zkušeností a hromadu adres, založil první seznamovací kancelář "PRINC NA BÍLÉM KONI" a se zaměstnáním cesťáka s klidem seknul...
Autor Modrý Adept, 10.07.2005
Přečteno 2501x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře

má to grády, rozhodně to je hodně neotřelý :D

19.07.2008 23:22:00 | Sabian

Taková moderní pohádečka. :-))

08.06.2006 16:17:00 | Roko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí