Princezna a princ

Princezna a princ

Anotace: Tak takhle jsem se rozhodla vyznat lásku já...Konec nebyl podle mých představ,ale...

Byla jednou jedna princezna a jelikož byla pořád smutná, rozhodl se pro ni tatínek král uspořádat bál. Pozval spopustu princů,ale princezně se zalíbil jeden jediný a protančila s ním celý věčer. Když začalo svítat, bal skončil a princezna musela jít...Princ byl všímavý a čekal, že princezna ztratí střevíček, tudíž ji požádal o číslo.Princezna stále trochu v euforii, šoku a radosti, políbila prince na tvář a odešla...Další dny a noci trávila tím, že si s princem posílala zprávy po poštovních holoubcích. Psali si tak moc, že místo jednoho holoubka museli mít celé hejno...Princezna zjistila o princi spoustu zajímavých věcí, ale ne všechny otázky jí byly vždy zodpovězeny a i ta trocha tajemna, kterou princ oplýval, ji lákala. A i když měla holoubky, za měsíce létání, unavené nepřestávala psát a věřit. Od prince přilétala spousta zpráv, které princezně do očí vsypali jiskřičky štěstí nebo slzy neštěstí. Nikdy si nebyla u prince ničím jistá a ani čtení mezi řádky se jí u něj moc nedařilo. A tak, ačkoli s tím velice bojovala, začala ztrácet sílu. Měla pocit, že překonala sama sebe a čekala něco podobného i od něj. Síla ubývala,ale naděje zůstávala. Nechtěla princezna přijít o všechno krásné, co zažila. A i když se bojí, že o všechno přijde, vyzná princi lásku...

A jaky bude konec pohádky...? (otázka pro prince)
Autor Adele, 03.06.2009
Přečteno 1247x
Tipy 3
Poslední tipující: Lenullinka, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

je to pohádka a tak odpoví stejně ...
Pokud by to byla realita,začal by obědvat pečené holuby... ale moc hezky napsáno .

21.07.2009 06:51:00 | kuskus pruhovaná

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí