pohádková romance 1

pohádková romance 1

Anotace: Sheisha(Seiša)

Znáte také ten pohádkový les? Skrývají se v něm ty vaše nejtajnější přání. Skrývají se do té doby, než je objevíte. Stačí přeci tak málo. Jen se vydat do tajů pohádkových. Vydat se napříč kouzelným lesem, ve kterém vás už všichni jeho obyvatelé očekávají, proto se pojďte vrátit do dětských let a poslechněte si jeden z nekonečna příběhů, které tam sídlí…
Malá holčička Sheisha si ráda chodívala hrát k potůčku, který lemoval zahrádku kolem domu, ve kterém bydlela s babičkou. Rodiče ji zemřeli, když byla ještě malá a co si pamatuje babičku, byla odjakživa sama. Právě ale onen potůček se stal pro holčičku hodně důležitý. Vždy krásně šuměl, když voda narážela na kusy kamení. Jeho vůně, spíš než vodu, připomínala rozkvetlou louku a to také lákalo spousty rozmanitých druhů živočichů a nejen ty. Odjakživa také pravidelně přilétaly víly, které se o potůček rády staraly. Sheisha víly viděla, protože jako dítě byla hodně vnímavá. Občas k potůčku zavítal i vílí princ, se kterým se Sheisha okamžitě skamarádila, i když byl velký jen jako její dlaň. Ona se často smála jeho jménu, protože si ho ráda dobírala. Líbilo se jí, jak se vždy nenápadně uculil a začervenal. Jmenoval se Šotek…šotci jsou velice ošklivá stvoření. Mají svraštělý obličej a značná část jejich těla je pokryta hustou srstí. Naneštěstí princův otec šotky přímo zbožňuje. Proto to jméno. Šotek není ale vůbec ošklivý. Má nádherně zářící perleťovou pleť, vlasy světle hnědé, oči modré, jak mihotající voda v potůčku a jeho křídla jsou ty nejkrásnější, které kdy Sheisha viděla na vílách.
Autor Solvo, 14.11.2010
Přečteno 745x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí