střední mafiánská s maturitou

střední mafiánská s maturitou

Anotace: takový byl původní úmysl. no, jako každá dobrá myšlenka, zvrtla se i tato.

jakmile se bohulibý nápad dostal na světlo, přišly komplikace.
nejdříve se počítalo s jednou ročníkovou třídou, ale záhy se zjistilo, že jich může být pět a budou plně obsazené. bylo najednou málo odborných a způsobilých pedagogů. ministerstvo školství trvalo na jiném než mafiánském názvu školy. odborový cech mafiánský (dále-ocmf) se bouřil proti návrhu: „škola alternativní ekonomiky“ a trvali na slově „mafiánská“. k tomu všemu se objevilo nebývalé množství žádostí o večerní studium mafiánů, přičemž tady se rozpoutal přímo boj o titul, kterým se už uchazeči sami titulovali, aniž by vůbec nastoupili tuto školu. do toho všeho se přidali zasloužilí mafiáni, kteří přímo odmítali jakékoliv testy, natož státní maturitu.
ocmf se naštěstí velice rychle (přímo na jednom večírku) domluvil na čestných titulech pro starou gardu, která se nezpochybnitelně zasloužila o polistopadové blaho.
na přetřes se dostala taky vysoká mafiánská s titulem „dotóre mafiózo“.
po roce příprav a náruživých diskuzí se ministerstvo školství a národního hospodářství domluvilo s odborovým svazem (ocmf) na jakémsi uceleném systému výuky pro všechny zájemce. za unijní dotace spolu se soukromými investory se tedy rozhodlo postavit celý areál kampusu alternativní ekonomiky, přičemž jednotlivé školy mohou nést v sobě název „mafiánská“.
jako perličku uvádí respektovaný respekt fakt, že je to první škola nového typu s přemírou investorů, ovšem s podmínkou, že právě v jejich městě se kampus postaví.
z nejmenovaných zdrojů se prosáklo, že mezinárodní sdružení mafie (dále mfs) trvá na hlavním jazyku italském. ruskaja balšaja mafijanskaja žizň poslala balíček s jasným vzkazem, že výuka může probíhat v jakémkoli jazyku, vedle ruského. albánská strana prohlásila, že jim tedy jsou naše problémy putna, a čínská triáda se nechala slyšet, jak evropskými manýry pohrdá.
Autor slavekmiloslav, 21.11.2010
Přečteno 798x
Tipy 3
Poslední tipující: Divoženka1, Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jóóó... tak tohle je majstrštych :)
Ale jestli se časem s gramatikou ujednotíš třeba na ypsilonu aby ses odlišoval, pošlu na tebe mafiána!

21.11.2010 11:35:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí