Kterak jeden Prášil prášil

Kterak jeden Prášil prášil

Anotace: Vypadlo ze šuplíku,výpis SMS.Bavil jsem tím známé,jeden dlužník se ,,pokouší,,vrátit peníze.Autor této pohádky je p.Jaroš,onen dlužník.Já jen vypsal jeho SMS,připadalo mi to vtipné.

1.3.Ať se pořád nemíjíme,ve středu v 10h na Aralu.Ať od toho máme oba pokoj.
7.3.Za vše se omlouvám,máš u mne o tisíc víc.Zítra dopoledne v deset u pumpy ARAL,dík.
8.3.Jsem pracovně od šesti na cestách.Nechci abys čekal,pošli číslo účtu,nebo složenku,pošlu vše.
8.3.Tak já přijedu až zítra odpoledne,kdykoli po páté jsem doma,ale spíš ve čtyři na Aralu.
10.3.Ráno po osmé se 100% ozvu a už to vyřídíme.
11.3.Jsem sice v Praze,ale švorc.Zkusím něco dohnat,čau.
11.3.Necháme to na pevný datum 15.3.v 9h na Aralu,dám Ti to ze zálohy výplaty,jsem Ti vděčný za pomoc.
14.3.S patnáctým počítám,ale dostanu to na účet,ale necháme to,až budu mít u sebe,zavolám,čau
15.3.Můžeš dorazit,výplatu již mám,sejdem se na metru ráno,vyberu v bance,zavolám.
16.3.Teď jsem vylezl z banky,na účtu až zítra,zítra v Butovicích v 9h ti to 100% dám.
17.3.Výplata zaúčtována v průběhu dneška,vydrž do zítřka.
17.3.Zítra se dočkáš,je to potvrzený,v devět na metru.
18.3.Stíhám tam jít až na 11h,jsem bez auta.Zavolám a hodím Ti to k metru.
20.3.Prodal jsem auto.peníze na ruku v pondělí v 10h.
22.3.Zítra ve 12h na metru!Karlák nebo Národní.
24.3.Už jsem to nestihl,buď zítra v poledne v Praze,mám to,tak buď už v klidu.
29.3.Buď v 8.15 před tvým domem.
30.3.možná to budu mít už v sedm,zavolám.
31.3.Doraz kdykoliv zítra od 8 až 14h na Anděl,máme tam akci a už to vyřešíme.
2.4.AHOJ!počítám s Tebou,až se vrátíme z víkendu,stavím se u Tebe kolem 18h,předem zavolám.
3.4.Z bankomatu jsem přečerpal limit.Ráno v 9h to osobně vyzvednu na ČSOB v Butovicích.
4.4.Vykašli se na své hloupé SMS a stav se u ČSOB na Butovicích zítra v 10h,čau.
5.4.Máš to poslaný poštou domů a lituji doby,kdy jsem se na Tebe obrátil.Ahoj.
13.4.Poslal jsem to na špatné číslo baráku a směrovací.V pátek mi to bude vyplaceno zpět a hodím ti to hotově do ruky
15.4.Pošta mi to v pondělí 18tého vyplatí zpět.Dám Ti to osobně a půjdeme na kávu.

,,Probíhá několik desítek podobných telefonátů a termínů,,

18.4.Ahoj,vracím se z práce,zítra se budu věnovat poště.
19.4.Nemohu,máme akci,zavolám.
20.4.ahoj,mám to pro Tebe,vyber si.21.22.4.který den chceš.
22.4.Jsem čestný chlap,v sobotu v 17h v pizzerii
23.4.Až se vrátím z víkendu v neděli,popřeji Ti.
24.4.Zítra po osmé hodině mám nějaké výdaje,nemohu.
25.4.Hele,už se na mně nevaž,až to vyberu,zavolám,nezchudneš.
26.4.No tak já se teď chystal na půl osmou,ještě jednou mne nasereš,pošlu to opravdu poštou.
26.4.Ve středu v 18h u pošty,tam to vyřídíme.
27.4.Zítra zavolám,jsem mimo Prahu,vracím se pozdě.

,,A tak dál a dále,pohádka šťastný konec nikdy neměla.Snad Vás to také pobaví,,
Autor Desetník, 15.12.2010
Přečteno 707x
Tipy 2
Poslední tipující: Hannazka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je teda něco fakt:-D mě když někdo něco dlužil radši hrál mrtvého brouka;)

01.01.2011 17:25:00 | Dragita

Tak to jsem se fakt pobavila! Musel jsi ho "chudáka" slušně masírovat, co? Ale jak je vidět, vše je marné. Někteří lidé mají fakt hroší kůži.

16.12.2010 17:21:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí