R010 Karkulka

R010 Karkulka

Anotace: přepracoval jsem známou pohádku o Červené karkulce do podoby, která odpovídá dnešní hektické konzumní společnosti,kde se to jen hemží zkratkami...

Bylo nebylo, za devatero horami, ležících v CHKO Krkonoše, devatero řekami, chráněnými EÚČŘ ( Ekologický ústav českých řek), a devatero lesy, spadajícími do projektu ZaZK ( Zdravé a zelené Krkonoše), žila byla malá holčička s monogramy AAA neboli Apolena Anežka Antonínská, která s oblibou nosila na své hlavičce karkulku barvy obchodního kódu R010.



Bydlela v domečku s číslem 4 v městské části 612 00 spolu s maminkou, která byla Mudr. Ingrid Antonínská a která měla na svém profesním kontě úspěšné vyléčení ALS (postranní skleróza), AMS (atypický syndrom spalniček), ARDS (dospělý dýchací tísňový syndrom), BMT (transplantace kostní dřeně), DTP ( tetanus) i TUR (transuretrální resekce), i přesto, že její IQ nedosahovalo vysoké hodnoty. Ona maminka právě instalovala na nové XP antivirový program AVG, když ji na ICQ napsala její maminka. Ta tvrdila, že jí v chaloupce hoří PVC a potřebuje pomoc. Maminka tudíž neváhala a vrhla se k BMW se zabudovaným brzdovým systémem ABS, které patřilo jejímu zesnulému manželovi, který umřel na TBC, které chytil na WC, i přes to, že absolvoval vyšetření a léčení na RTG, EKG a EEG cca. šestkrát, jenže staré auto se nadalo do pohybu. Jeho SPZ už byla značně prorezavělá a zbytek auta na tom nebyl o moc lépe. A tak mamince nezbývalo nic jiného, než posadit R010 Karkulku na MHD se slovy, že u budovy OSN přestoupí na ČSAD a dojede až k babičce.



Inu, stalo se. R010 Karkulka stála na zastávce MHD a trpělivě čekala na autobus. Když v tom spatřila v dálce neonový nápis v barvách obchodního kódu 320 a 0750. Domyslela si, že to bude benzínka OMV a že by babičce mohla donést nějaké pochutiny. Vydala se tedy přes les. Bloudila spletí větví a kmenů, když tu náhle přímo před ní stál vlk. Byl statný a opálený( asi se právě vrátil z JARu).

,,Kampak jdeš, děvenko?“ ozval se hluboký a chraptivý hlas.

,, Já jsem dobrovolnice, která pro firmu A.S.A vysbírává po lesích odpady…“ odpověděla pohotově R010 Karkulka. Zatímco vlk přemýšlel, co znamená zkratka A.S.A, dívenka vytáhla T.N.T a hodila ho po vlkovi.



Nebezpečí bylo zažehnáno, avšak R010 Karkulka byla úplně ztracena v hustém, temném a hrůzostrašném lese. Pokusila se volat S.O.S, jenže nebylo nikým vyslyšeno. Nezbylo jí tudíž nic jiného, než bloudit sama bludištěm kmenů a houštin. Po třech hodinách cesty už byla téměř mrtvá. Ústa měla vyprahlá a žaludek začal požírat vnitřnosti. Z ničeho nic se pod jedním z mnoha smrků zaleskla etiketa RC Coly. Dívenka ji do sebe na ex hodila a posilněna C8H10N4O2 (kofeinem) se vydala lesem. Náhle před sebou uviděla světýlko napájené AC (neboli střídavým proudem) a uslyšela BROLN ( brněnský rozhlasový orchestr lidových nástrojů), který s oblibou poslouchala její babička. Hlava nehlava se rozběhla za světlem, až stanula před chaloupkou, kterou svíraly plameny jak chapadla chobotnice. Tam spatřila babičku, jak se vrhá do hořícího přístřešku, aby zachránila všechny své oranžové šaty ,,Made in Taiwan“, neboť byla ortodoxní fanynka ČSSD a tyto šaty pro ni byly vším. R010 neváhala, popadla vědro s H2O a pomohla babičce uhasit hořící PVC a celou chaloupku. ,,Děkuji.“ Poděkovala jí babička.

,,Není zač.“ odpověděla R010 Karkulka.

Babička pozvala svoji vnučku do ještě doutnajících trosek se slovy, že ji pohostí sváteční večeří. Jenže jediné, co přežilo žár, byly červené třešně. Jenže ty R010 Karkulka nesnášející KSČM se znechucením odmítla. Napila se H20, které bylo obohaceno o CO2, E414, E445, E300, E306, E304, E150d, E160a, ukradla babičce nové číslo časopisu ABC a utekla.



Prchající dívka však narazila na myslivce, který se vracel z IPB pojišťovny, a vyrazila mu z ruky tašku s novou uniformou z H&M. Ten si ji prohlédl od hlavy až k patě, spatřil kradené ABC a rozhodl se tuto krádež nahlásit EU. R010 Karkulka se mu však vytrhla ze sevření a, jako správná členka SK Ústí n.L., mu utekla pryč. Rozhodla se neriskovat další odyseu lesem, a tak zamířila domů přes město. U ČSOB zahnula k AAA Auto, pak zamířila ke K+K Sportu, tam přešla ulici k VZP a u billboardu ČEZ zatočila k E-ONu. Pak si na rohu dala twistera v KFC, kde zároveň shlédla napínavý souboj dvou tenistů na turnaji ATP a fotbalový zápas CSKA Moskvy s AS Římem. A poté, co z obchodu uslyšela hity skupin BSP, U2, US5, ABBA, A-HA, AC/DC a HIM, jí cesta domů ubíhala rychlostí Mach3. Těsně před domem si ještě dopřála LSD, a tak žije šťastně a vesele!
Autor Muta cum liquida, 12.06.2011
Přečteno 1328x
Tipy 10
Poslední tipující: hanele m., Rejha, Teri., Čakky de la Mura, angellka, Elizabeth S., Caelos
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je povedená taškařice :o)

17.02.2012 12:36:23 | hanele m.

díky :)

17.02.2012 12:38:39 | Muta cum liquida

Báječné, báječné, báječné.Směji se ještě teď a tleskám ve stoje :)

23.08.2011 18:47:00 | Rejha

Zajímavý nápad, ale nepoužíval bych ty méně známé zkratky, ty vysvětlovací závorky mi vadily.

14.06.2011 20:52:00 | Caelos

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí