POHÁDKA PRO VŠECHNY

POHÁDKA PRO VŠECHNY

Anotace: povídání s Osudem

Byl jeden hrdina, co vílu z krutých spárů zlého krále vysvobodil, Duch skal mu pomohl a nakonec i mohutný stařec Osud zvaný…

I hrdina má možnost s Osudem mluvit a ptá se:
Proč ty Osude tak krutě do lidských osudů zasahuješ? My se tak snažíme budoucnost skrze horoskopy, karty, kamínky rozsypanýma, sedlinou od kávy a jinými způsoby budoucnost zjistit a Ty stejně krutě do našich osudů zasáhneš.

Osud se zasmál.

Ve vaší zemi mnoho lidí v mě věří, spílá mi i blahořečí… ano velkou moc mám, ale ne takovou, abych se silnému postavil.
Tomu, kdo sám sobě věří a mě se nebojí, uhnu, nebo pomohu. Ale ten, jenž se na mou moc spoléhá, toho rád pozlobím až k smrti. Já slabochů nesnáším. Slabochů říkám, ne slabých, i ten slabý do cíle dojít může, pokud v sebe začne věřit.
Zasmál se a do nevědomí zmizel…

A JAK JSTE NA TOM VY? ZKUSTE O TOM PŘEMÝŠLET…
Autor Perseus, 29.09.2016
Přečteno 1498x
Tipy 3
Poslední tipující: amazonik, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já teda v osud věřím. Ale i když člověk nemůže ovlivnit všechny okolnosti svého života, je obdařen svobodnou vůlí a uprostřed všeho, co jej částečně určuje, se může rozhodovat pro dobro nebo zlo. Jeho volby jej postupně utvářejí, tak jako zčásti ovlivňují a utvářejí i jeho okolí. Proto také člověk nese za svoje volby a skutky zodpovědnost. :-)

30.09.2016 04:56:30 | Iva Husárková

Správně není jen osud

30.09.2016 11:38:45 | Perseus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí