ČERTICE S KRÁSNÝM ZADKEM

ČERTICE S KRÁSNÝM ZADKEM

 

https://www.youtube.com/watch?v=HOjooDZVYpE

 

Bylo, nebylo. Ale vzhledem k tomu, že o tom vyprávím, spíše bylo. Jednomu čertovskému páru se narodilo děťátko. Roztomilá čertice, která nejvíce každému lahodila svým pozadím. Proto o tom rozprávím.

 

Byla krásně klenutá, i když trochu vyšinutá. Leč tělesné přednosti nabývají, jak dobře ví každá žena, zvláštní pozornosti u mužů. Mohla být blbá jako troky, mohla pištět jako myš, vše bylo zapomenuto, kdo spatřil její vnady, každý byl očarován a musel tančit.

 

Čertice se usmála, zavrtěla zadečkem a mela začala. Se synem, tátou, dědečkem, s každým to šije, čertice křičí: „Hyjé… tancujte a točte se!“ Jak to mohlo skončit? Prostě peklo.

 

Naštěstí přišla záchrana. Byla to rána, když do pekla spad Beethoven (možná to měl být šprým z nebeského města) však honem, jediná to cesta k vysvobození. Čertice na něj kouká jako na zjevení.

 

Však taky bylo, s těmi jeho rozevlátými vlasy… nebo si ho pletu s Amadeem? Byl umělec, určitě byl rozevlátý a rozervaný. Prostě láska na první pohled. A co učarovalo Beethovenovi na čertici? Tomu nebudete věřit.

 

Nebylo to ono opěvované pozadí, neb Beethoven již špatně viděl, byl to její hlásek pištící a jinému směšný připadající, který zněl ctihodnému géniovi jako rajská hudba. Však on to již také neměl v hlavě v pořádku a tedy se k sobě hodili.

 

Čerty na svatbu pozvali, zapsali je do tanečního pořádku, aby si ten mumraj naposledy užili. A pak milenci odletěli neznámo kam. Mám tetu ve Slivenci, a tak vím a znám, že se tam usadili, jedli, víno pili, nakonec zalezli do zelí. Ale nebyli kyselí! Láska dokáže zázraky.

 

Autor Iva Husárková, 18.10.2016
Přečteno 2917x
Tipy 4
Poslední tipující: Django, Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se mi všechny pohádky, ale Čertice s krásným zadkem je nejlepší!!!

25.04.2017 13:21:58 | Django

o... Django... udělal jsi mi nesmírnou radost, taky miluju pohádky, hlavně ty trhlé... děkuji moc!!! :-))

26.04.2017 09:53:30 | Iva Husárková

To není pohádka před spaním,že ne :-)

19.10.2016 10:18:33 | klaun

Asi né, možná, kdyby ses picnul a bylo Ti jedno, co čteš... děkujíííí. :-)

19.10.2016 13:13:40 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí