Červené světélko se zeleným lemováním

Červené světélko se zeleným lemováním

Anotace: nevím,... kdo to čtete, je to spíš ptákovina, která mě napadla. Ale tak alespoň přeji krásnou dobrou noc:)

Jak to už bývá... za sedmero horami a sedmero lesy žil byl jeden neobvyklý semafor. Každý jistě zná takový ten obyčejný, kde nahoře svítává zelené světélko, uprostřed oranžovoučké a dole červené. A podívejme se! Semafor si zde žije, a přitom má jen jedno světélko červené a dookola zelený lém, který přeblíkává. Kdo nechápe?
Tenhle semafor si prostě žije svůj život, jako každý jiný. Jen je chudáček trošku postižený. Přikloní se k němu stará babička o hůlce.
„No tak už přepni,“ zasyčí a pohrozí hůlkou.
„Ne, babičko, ne,“ žadoní ten milý stožárek. Tolik se obává té hůlky.
„Se poser, mluvíš jak postižený.“
To už světélko neodpovědělo nic. Jen se schovalo do své červené barvy a přestalo komunikovat s okolím.
Každou noc si pro sebe povídalo, jak by bylo krásné, kdyby vedle něj seděl nějaký další sloup téhož druhu. Vzdych, který provázel jeho sny, byl tak žalostný, že ho slyšeli i silničáři. Jo ti chlapi v oranžových vestách, co kolem mě často malují takové ty bílé pásky, aby autíčka věděla, jak mají jezdit.
Jeden cestář byl zvláště hodný. Každý den u mé nohy zapaloval jednu svíčku a povídal si se mnou kolikrát až do další šichty.
Asi jsem se zamiloval. Vážně. Tohle jsem nikdy nepoznal. Nikdy se mnou nikdo nezacházel tak hezky. Tak jsem mu to řekl a on mi přinesl velkou zlatou svíčku a velký věnec, který omotal kolem mého těla. A tak jsem se vzali.
Oddat nás přišli jeho kámoši trochu barevnějších odstínů. A žiju šťastně až do nekonečna, jelikož jsme nesmrtelný, ale můj Pavlík už dávno chcíp. Tak dobrou drahé děti:)
Autor kraaska_, 29.05.2007
Přečteno 593x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Doufám, že tam všichni máte pleny...

11.06.2007 13:29:00 | chr

dlouho jsem se nezasmála takové debilitě! Aspoň něco:-D Celá třída se mohla učůrat smíchy:-D

11.06.2007 13:26:00 | kraaska_

fuck you...bitch..
Blondýna... a na hlavu... to je očekávaná kombinace

11.06.2007 13:25:00 | chr

a já si můžu vzít do huby koho kdy budu chtít stejně jako to děláte vy. Neznáte mě a používáte takové výrazy. Ty ještě, ale ona, jako holka. To křehké stvoření...

11.06.2007 12:59:00 | kraaska_

nenapsala jsem o tvojí holce, že je děvka, ale asi bude, protože to moc řešíš. A řekl jsi to ty, tak tu nemel.

11.06.2007 12:57:00 | kraaska_

Kdo má jaké hlody? Ten kdo má prořízlou pusu asi tak jako pitku!! A to seš ty.. ty o nás taky nic nevíš a psala si o mojí holce, že je děvka! Víš o ní něco? Nevíš..ani Ň! Tak si ji sakra furt neber do huby nebo to už jednou nevychytáš a mi rupnou nervy! Tobě může být hovno po tom, co máme na práci! A nemysli si, že tě nechám abys měla poslední slovo..
Říkám fucká a ser se sama do sebe, ne do ostatních kluků, když si zadaná, děvko

11.06.2007 12:13:00 | chr

Přesně tak, mě je taky jedno, kdo má jaké hlody. Kdo mě nezná, ať nemele a to jste zrovna vy dva. Mě stačí můj miláček a pár skvělých přátel a rodina. Vás k životu nepotřebuju, tak už mě nechte, nebo si snad začnu myslet, že nemáte nic lepšího na práci.

11.06.2007 12:03:00 | kraaska_

Ne, ona není jako ty..víš? Ona je člověk...skvělý člověk, kterého miluji... a ty? Ty snad ani ten člověk nejsi...

Ano, skvěle se k sobě hodíme! To si piš! A je mi úplně jedno, co do toho kdo kecá, ještě k tomu, když je to takový chudák, jako jsi ty..

10.06.2007 19:49:00 | chr

hlavně že ona není! A nech už toho, jsi ubohý. Asi se k sobě vážně moc hodíte! Gratuluji!

10.06.2007 18:09:00 | kraaska_

Kurva už mě ale sereš!!! Nediv se, když má před sebou takovou děvku!!!

09.06.2007 06:22:00 | chr

Si domysli sám! A nauč tu svoji holčinu mluvit slušně. Jelikož na tak křehké stvoření se něco takového vůbec nehodí!

08.06.2007 22:59:00 | kraaska_

Jako co?!

08.06.2007 10:38:00 | chr

Tak to potom jo. Známe se tak nastejno. Já tebe a tu tvoji taky jako... a nechte už toho. Jste trapní.

08.06.2007 07:00:00 | kraaska_

Nebuď směšná! Soudim tě podle toho, jak tě znám.. Neznám tě dobře, ale znám tě jako ...

08.06.2007 06:40:00 | chr

Proč mi to furt píšeš do vzkazů? Aby to neviděl ten tvůj? Chytrééé

07.06.2007 19:33:00 | chr

Víš, že jsi slabší, když mažeš to, za co se stydíš před svým klukem? Tak to nedělej...když teď nevíš coby..

07.06.2007 16:02:00 | chr

konec si domyslete sami:D a jinak je to pro větší děti, tzn... že to ty malé nemají číst, takže by ani tohle slůvko nemělo vadit:)

01.06.2007 23:08:00 | kraaska_

zamilovany semafor? hezky... az na to umreni (chcipnuti)... chudaci deti! :-)) kdyz nekdy nekomu reknu: "chcipni" pak mi leze krkem... chudak semafor, pokud jsem to pochopil, zustal nakonec sam? nebo mu taky vypnuli elektrinu? njn

01.06.2007 19:43:00 | otesánek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí