O princezně, princi a ... kocourovi!

O princezně, princi a ... kocourovi!

Anotace: pohádka, kde je samé ale!

Na celou Founí planetu dohlížel Velký Šnečí Bůh. A na této planetě žila krásná princezna a o něco méně krásný princ. Neznali se. Zatím. A přestože každý ví, jak tahle pohádka skončí, napíšu ji až do konce. Ale pochopitelně od začátku.
A na tom začátku byl kocour. Jmenoval se Astat, ale kvůli svým, echm, problémům, byl přejmenován. Dostal nádherné a především výstižné jméno Prostat.
Tento kocour, přestože to tak obvykle nebývá, toužil po rodině. Chtěl dceru, která by se jmenovala podle něj, totiž Prostata. Ironií osudu bylo, že byl krátkosrstý, což se tenkrát nenosilo. Nepomáhaly mu ani všemožné přípravky na růst srsti, ani chlupy umělé. Jednou si je nalepil, ale měl akorát tak ostudu, protože ten den zrovna spadl do jezírka.
To byl jeho další problém. Každý týden spadl do toho jezírka nejméně třikrát. Byl to totiž romantik. Když šel kolem jezírka, často psal milostné dopisy kočkám, ale ty stejně řekly, že škrábe jako kocour a že tam už rovnou mohl napsat bla, bla, bla, protože tolik toho asi tak dokázaly přečíst. Jenže on dopisy prostě psát musel, slovně se totiž vyjadřovat neuměl. Byl z toho vždycky nervózní, tak si začal okusovat drápy. A aby nevypadal, no, okousaně, musel si pak zajít na manikúru. Kdo už na manikúře byl, musí uznat, že to není nejlevnější, zvlášť, když máte jediné příjmy z lovení myší na zakázku. A účtujete si za jednu ulovenou myš 5 Kč + tu myš.
No, každopádně byl Prostat zajímavý, leč chudý kocour. Neuměl vydělat peníze, a právě proto neměl ani rodinu, ani přítelkyni. Dal by se ukazovat ve školách jako ukázkový případ smolaře.
Ale jednou se rozhodl své smůle postavit. Požádal Šnečího Boha o pomoc a řekl: „Kéž by mi tak spadlo z nebe štěstí.“A něco ho přimáčklo k zemi a udělalo z něj placičku. Byla to princezna. Divila se, že najednou leží na kocourovi, když ještě před pár vteřinami ležela na ... Ale to je jedno. Zadívala se na kocoura a pak se rozesmála. Krátkosrstý.
Kocour uzavřel s princeznou obchod. Ona mu půjčí svůj šampón a on chytne všechny myši, které se nacházely v jejím paláci k datu 13. 6. U některých myší bylo sice obtížné zjistit totožnost, neboť (jak doufám víte) myši doklady nemají, ale Prostat byl vynalézavý. Obdivuhodným způsobem dokázal myši pochytat a podělil se o ně s bezdomovci. Princezna mu půjčila šampon a zanedlouho byl z Prostata chlupatý, ba dokonce nejchlupatější kocour v celém království a možná i na celé Founí planetě. A princezna měla zámek totálně odmyšený, odhrabošený a odpotkanovaný.
Prostat si začal věřit, přestal s lovením myší na zakázku a začal se věnovat modelingu. Sice nyní vypadal hodně jako gay, ale pravda byla taková, že gay nebyl. Stal se z něj metrosexuál, abych byla přesná. Jenže nedá se říct, že by člověk, co vypadá jako gay, měl hodně přítelkyň. A tak to funguje i u kocourů na Founí planetě.
Prostat pořád neměl přítelkyni. Ale proč se zase neobrátit na Šnečího Boha? Už jednou mu přece pomohl. Jak si usmyslel, tak udělal. A co se nestalo! Nebo spíš co se stalo!!! Kocoura tentokrát připlácl k zemi princ. Přiměřeně hezký, nicméně frajer, namyšlený a drzý. Právě kvůli tomu ho jeho královští rodiče vyhodili ze zámku. Z prince se stal bezdomovec.
Kocour uzavřel druhý obchod: princ ho naučí balit kočky a kocour najde princi byt. Ale maximálně za 3 Kč za měsíc, což se hledá blbě.
Prostat nezapomněl na princeznu. Princ ji uloví, nastěhuje se do zámku a dokonce zadarmo! A on, Prostat, si založí rodinu. Všechno klaplo podle plánu. Princ naučil kocoura zaručené triky a ten ulovil krásnou, sympatickou, po rodině toužící kočku. Kocour řekl princi adresu a vychválil princeznu, jako že má tři kuchyně a v každé devět kuchařů, nebo že má deset počítačů atd. A pochopitelně absolutně odmyšený zámek. Lépe si to nemohl naplánovat ani Šnečí Bůh, všechno všem vyšlo.
Tak jsme se přeci jenom dostali na konec téhle pohádky. A vy jste ji museli číst, i když jste věděli, jak to dopadne. Ztratili jste spoustu drahocenných vteřin nad něčím tak trhlým. Styďte se.
Asi byste čekali nějaké ponaučení, ale přestože tu vystupuje mluvící kocour, tohle rozhodně není bajka, takže máte smůlu. A kupodivu mě nenapadá ani nic dobrého na závěr, tak se mějte hezky a někdy se stavte u Prostata a jeho rodiny (už má i svou vytouženou dceru).

ČAU
Autor Ency, 04.07.2007
Přečteno 1190x
Tipy 2
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Bláznivina! Ale tak to má být, já se pobavila, dík.

26.07.2007 01:13:00 | Marlene

děkuju

25.07.2007 02:12:00 | Ency

Bajecna pohadka... jsi sikulka.

25.07.2007 01:13:00 | carodejka

Krásné, moc mě dojal příběh toho nebohého Prostata. Taky mám někdy problémy jako on.

24.07.2007 11:54:00 | Mr.Propper

. :D tak to je važně dobry :D

08.07.2007 01:40:00 | niemante

dík za chválu i za komentářík! nj, trochu jsem váhala, kam to zařadit...

08.07.2007 01:36:00 | Ency

Je to pěkné. A vtipné (hlavně ta Prostata). Jen bych to zařadila do pohádek pro dospělé. Ti se spíš u toho pobaví. :-)

07.07.2007 19:44:00 | Dani456

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí