O salátovém kuřátku

O salátovém kuřátku

Anotace: Pohádka na přání vymyšlená o půl čtvrté ráno na dobrou noc pro LuKiA :)

Bylo nebylo jedno salátové kuřátko..
A to bydlelo strašně daleko od ostatních kuřátek.
Jednou si takhle říkalo : „Kruci, proč zrovna já musím bydlet tak daleko..“.
Sešlo do garáže, vzalo kolo a vydalo se do Lídlu.
Když si to takhle z kopečka stovkou šinulo na kole,
uvidělo krásnou slepičku.
Slepička mávala křidélkem jeho směrem, ale když se kuřátko podívalo za sebe, uvidělo pořádného vysvalovaného Kohouta.
„Ten určitě fotí pro Playboy“ Postesklo si smutně a jelo dál.
Když přijelo do Lídlu, zašlo si do oddělení se steroidy a tam utratilo celý svůj důchod.
A když takhle šlo od kasy, potkalo regál se zeleninou.. Rychle se rozhlédlo a strčilo si jeden okurek po křídlo.
Ale všimla si ho ochranka a tak kuřátko běželo na svých malinkatých nožičkách, huplo na kolo a už si to šinulo dvoustovkou domů.
Nevšimlo si, ale pána v seniorském věku, který ho poté sestřelil..
Trefil ho, ale jen do pařátku, ale pán se k němu už blížil a tak dělal děsně zraněného.
Když se nad něj dědeček nahnul, kuřátko ho umlátilo okurkem co melo porad pod křídlem.
Když přijelo domu vzpomnělo si, že je ve vedlejší vesnici ChickenTek slavná techno párty.
Kuřátko si nastříkalo chocholku na hlavě na zeleno, připnulo obojky, dalo na pařátky kanady a šlo.
Ale když tam probíhala ta největší smažba a kuřátko zrovna pařilo, chlupatí udělali zátah a všechny kuřata sebrali a odvezli na drůbeží farmu.

××× O týden později ×××

Byl nádherný parný den a výrostek pubertálního věku seděl na balkoně, znuděně jedl kuřecí hamburg a říkal si.. „Sakra, proč zrovna já, musím bydlet takhle daleko..“ a šel si pro okurkový salát.

THE END
Autor Petty, 02.08.2007
Přečteno 658x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moderní, a pravdivé.

30.09.2007 16:23:00 | Rikitan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí